پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

به گزارش خانه خشتی، در این مراسم سرهنگ عباسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ، بخشدارکشکوئیه، حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه،و سروان کیخا فرمانده سابق و سروان راستی فرمانده جدید نیروی انتظامی شریف آبادکشکوئیه و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی ،شوراهای اسلامی ودهیاران حضور داشتند.
امام جمعه کشکوئیه در این مراسم با بیان اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت حاکم بر کشور باشیم گفت:امنیت حاکم درکشور مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی وعمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است .
محمد محرابی زاده از امنیت و سلامتی به عنوان دو نعمت بزرگ و مجهول الهی که ارزش و اهمیت آنها در نبودشان تجلی دارد یاد کرد و گفت: همگان بر این موضوع مهم اذعان و تأکید دارند که بدون وجود امنیت هیچ فعالیت اثربخش و منتج به نتیجه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه تولید، حفظ و حراست از نظم و امنیت مأموریتی حساس و خطیر در عین حال مقدس است، افزود: کارکنان انتظامی با پشتکار و همت مضاعف توانسته‌اند از عهده انجام این مأموریت برآمده و کارنامه درخشانی در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه کسب کنند.
امام جمعه کشکوئیه گفت: نیروی انتظامی در حقیقت در عرصه تامین امنیت و آرامش مردم خدمت‌گزاری صدیق با مجموعه‌ای کارآمد و توانمند است.
وی امنیـت را از نعـمت هـای کامل دنـیا دانست و اظهار کرد: قدر آن ناشناخته مانده چرا که آسایش زندگی دنیوی در گرو امنیت است و تمامی جوامع بشری به امنیت نیاز دارند.
حجت الاسلام محمد محرابی زاده گفت: با توجه به ناامنی های حاکم بر کشورهای منطقه وهمسایه خدا را شاکریم که به برکت ایثارگری های فرزندان این ملت ولایی و خون پاک شهدا امنیت کاملی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است و ما باید چنین نعمتی را قدردان باشیم.
به گفته این مسئول، نیروی انتظامی مظهر تقوا، معنویت، دوری از فساد و کج روی در سطح جامعه است.

خبر ارسالی از : علی محرابی زاده- خبرنگار کشکوئیه

 

خروج از نسخه موبایل