پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

شهدا واقفان اصلی امنیت جامعه هستند

به گزارش خانه خشتی، سردار رضا بنی اسدی در تجلیل از واقفان امنیت شهرستان رفسنجان که در محل هتل باغ رفسنجان برگزار شد افزود: شهدای انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در جامعه اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گداشتند و این چنین ما امروز شاهد امنیت در سراسر کشور هستیم .
وی تصریح کرد: امروز در بین کشورهای همسایه جنگ افروزی است در حالی که به برکت هوشمندی شهدا است که امنیت برقرار است و کشور ایران در بین تمامی کشورهای همسایه در حال جنگ، از آرامش برخوردار است.
وی ادامه داد: در حوزه ایجاد امنیت و سلامت افتخار داریم که همکاران نیروی انتظامی شبانه روز در جای جای استان تلاش می کنند تا در سایه امنیت فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره شکل گیرد.
بنی اسدی خاطرنشان کرد: اگر امنیت که در کشور حاکم است خدشه دار شود زحمات تمامی دستگاههای اجرایی هدر می رود و دشمن به راحتی می تواند ایران اسلامی را تسخیر کند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته بر اثر تصادف در جاده های استان کرمان یکهزار و ۴۰ نفر در سال گذشته جان خود را از دست دادنداظهار کرد: برای از دست رفتن این افراد که اکثرا متآهل و نان آور خانواده بودند بیش از دو هزار میلیارد ریال دیه پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: اما با پرداخت دیه این افراد، مشکلی حل نمی شود.
سردار بنی اسدی عنوان کرد: انسان در حوزه های علم و دانش می تواند ماندگار شود اما برخی هم از طریق مال خود کارهای خیر انجام می دهند و هم به فکر آباد کردن میهن خود و هم به فکر آباد کردن اخرت خود هستند.
وی اظهار کرد: اگر خیران برای خرید دوربین ثبت سرعت، تجهیزات کلانتری، خودرو، موتور سیکلت و یا هرچیزی که برای ایجاد امنیت مفید است کمک کنند تلفات جاده ای کاهش میابد و این ثوابی بسیار دارد.
بنی اسدی تأکید کرد: در ایران اسلامی به واسطه وجود خیمه ولایت ، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت برقرار است و هیچ دشمنی نگاه چپ به ایران نمی تواند بکند.
در این آیین از پنج خیر در حوزه امنیت و سلامت شهرستان رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل