فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان:

برنامه «شب های تابستان» نمونه بارز تغییر تاکتیک جنگ فرهنگی است

  • شناسه خبر: 103263
برنامه «شب های تابستان» نمونه بارز تغییر تاکتیک جنگ فرهنگی است

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در جمع شهروندان در بوستان جوان اجرای برنامه «شب های تابستان» را نمونه بارز تغییر تاکتیک جنگ فرهنگی دانست.

خانه » اجتماعی » برنامه «شب های تابستان» نمونه بارز تغییر تاکتیک جنگ فرهنگی است

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با حضور در بوستان جوان، با اشاره به اقدام مشترک شهرداری و هیأت کربلا در برپایی برنامه «شب های تابستان»، گفت: همانطور که تغییر تاکتیک در جنگ نظامی لازم است، تغییر تاکتیک در جنگ فرهنگی نیز لازم است که این امر در پارک جوان محقق شده است و به مراتب کار نیروی انتظامی را آسان تر کرده است.

وی با بیان اینکه برخورد فرهنگی بر انتظامی مقدم است، اظهار کرد: اگر کار اجتماعی و پیشگیری متوازن کرده بودیم، امروز مشکلاتمان کمتر بود.

سرهنگ عباسی خواستار گسترش اندیشه زینبی و فاطمی در میان دختران شد و گفت: امروز دشمن از علی اکبری بودن پسرها و زینبی بودن دخترها وحشت دارد؛ آغاز انحراف جایی ست که از اندیشه زینبی و فاطمی زاویه بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: امروز دشمن از عاشورا و کربلا وحشت دارد؛ نمی داند ما در سراسر جهان اسلام با یک فرمان رهبر می توانیم عاشورا بیافرینیم.

سرهنگ عباسی قلیان را دروازه ورود به مواد مخدر دانست و گفت: خطر قلیان اگر بیشتر از مواد مخدر نباشد، کمتر از آن نیست؛ ما جلوی خرده فروشان مواد مخدر را به طور غیر متوازن گرفتیم، اما قلیان را رها کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از آغاز برخورد و مقابله با قلیان خبر داد و گفت: مقابله در کنار فعالیت اجتماعی ضروری است.

سرهنگ عباسی پیش بینی، شناسایی خطر و اتخاذ تدابیر لازم را از معانی پیشگیری بیان کرد و گفت: امروز شهردار عزیز، پرکار و پرتوان به این امر اعتقاد دارد و با همکاری شهرداری و هیأت کربلا در مقابل جنگ نرم سینه سپر کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هماهنگی امام جمعه و فرماندار در شهرستان رفسنجان به کاهش آسیب ها کمک کرده است، از بسیج، شرکت های خدماتی و سازمان پارک ها و فضای سبز تشکر کرد.

برچسب ها:
بوستان جوان شب های تابستان شهرداری رفسنجن هیأت کربلا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کیان

    به مسئولین این برنامه خدا قوت میگم فقط خواهشمندم برنامه طنز اخر کارتون رو بخدا عوض کنید از اول تا اخرش فحش یاد دادن به بچه های کوچکه اگر این کلمات رو بردارن دیگه چیزی تهش نمیمونه چرا از کمدین قدیمی استفاده نمیشه اخه خندیدن به چه قیمتی اخه حسنو حسینو جلبک کلپک به روح پدرت کثافت و... شد کمدی چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان