برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید تمام امکانات بسیج شود

  • شناسه خبر: 103169
برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید تمام امکانات بسیج شود

امام جمعه فردوس گفت: در مبارزه با تهاجم فرهنگی باید جامعه به این باور برسد که همچون تهاجم نظامی با خطر مواجه‌ایم و باید قرارگاه‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی تشکیل دهیم و همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم در واقع باید همه امکانات برای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیج شود.

خانه » سیاسی » برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید تمام امکانات بسیج شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه مذهبی دارالصادقیون، حجت الاسلام رجب زاده امام جمعه شهر صفائیه در خطبه های   نماز جمعه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۵   با توصیه خود و نمازگزاران به  رعایت تقوی الهی,   ایمان به خداوند را ملاک  تعیین سبک زندگی  افراد دانست و گفت: هر هدفى که ما براى زندگى معین و براى خودمان دنبال میکنیم، یک نقطه‌ى اصلى وجود دارد و آن، ایمان است.

وی افزود: بدون ایمان، پیشرفت در این بخش ها امکان‌پذیر نیست و هیچ کاری درست انجام نمی شود.

رجب زاده تصریح کرد: در مبارزه با تهاجم فرهنگی باید جامعه به این باور برسد که همچون تهاجم نظامی با خطر مواجه‌ایم و باید قرارگاه‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی تشکیل دهیم و همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم در واقع باید همه امکانات برای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیج شود.

darolsadeghiyon18t1395 (28)
وی اظهار کرد: باید با مروجان فرهنگ بیگانه برخورد شود اگر تشویق جای برخورد را بگیرد بساط تهاجم فرهنگی برچیده نخواهد شد  و در این میان حساسیت رسانه صدا و سیما نیز نسبت به این تهاجم فرهنگی اهمیت دارد.
حجت الاسلام دکتر رجب زاده با اشاره به اینکه این اقدام انقلابی، مصداق فرمایش مقام معظم رهبری و همان انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است، افزود: فضای عمومی کشور با انتشار لیست‌های حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف، در چند هفته اخیر یک فضای ناامید و یاس بود که با تأکید رهبر معظم انقلاب و بیانیه ریاست محترم جمهور، امیدی در دل‌های مردم ایجاد شد.

رجب زاده بابیان اینکه به‌طورقطع، دغدغه دولتمردان خدمت به مردم است، گفت: برخورد با این افراد که حقوق‌های نامتعارف را از بیت‌المال دریافت کرده‌اند نشانگر این است که دولت نگاه ویژه‌ای به حفظ بیت‌المال و ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه دارد.

darolsadeghiyon18t1395 (24)

وی تصریح کرد: بدون هیچ مسامحه‌ای و تعللی در اجرای این فرمان، اموال به غارت رفته از بیت‌المال باید به بازگشت بخورد و قوه قضاییه با اقدامات عدالت محوری و انقلابی با همراهی دولت این موارد را هر چه سریع‌تر پیگیری خواهد کرد.

امام‌جمعه بخش فردوس، در ادامه به دیدار چندین ساعته دانشجویان کشور با رهبر انقلاب اسلامی که یکی از طولانی‌ترین دیدارهای ایشان بوده اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار توصیه به تقوا و رعایت اخلاق اسلامی در رفتارهای شخصی و عمومی کردند که اگر تقوای عمومی در کشور که همان بزرگ‌ترین رهاورد ماه مبارک رمضان است، در کشور جاری شود شاهد دریافت چنین حقوق‌های نجومی نخواهیم بود.

رجب زاده بابیان اینکه یکی دیگر از نکات رهبری در این دیدار مطالبه گری از مسئولان نظام بوده است، گفت: مطالبات باید به‌حق، منصفانه و همراه با انتقاد سازنده  و بدون تخریب و نادیده گرفتن خدمات دولت باشد که با رعایت تقوا و انصاف باید به دنبال این مطالبات رفت.

darolsadeghiyon18t1395 (21)
وی ابراز کرد: یکی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار مبارزه با استکبار جهانی است که سیاست نظام و آرمان بزرگ امام راحل است که هیچ‌وقت نباید فراموش شود که بنیان اصلی تشکیل و پیروزی انقلاب اسلامی برمدار مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه قرار دارد.

دکتر رجب زاده در ادامه با تذکر به شورای اسلامی شهر و شهرداری، یادآور شد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی طعمه نیست، فرصتی برای درآمدزایی و کسب مال نیست بلکه فرصتی برای خدمتگزاری است.

darolsadeghiyon18t1395 (9)
نماینده ولی فقیه در شهر صفائیه به  مناسبت ۸ شوال که مصادف با تخریب حرم ائمه بقیع است، اشاره کرد و ‌اظهار داشت: بیش از ۹۰ سال پیش وهابیان دست نشانده انگلیس این استعمار پیر و خیانتکار که کل نظام حکومتی خود را از خون ملت ها و از غارت آنها به دست آورده است، و اکنون با عنوان صهیونیزم در اسرائیل حکومت می کند و کل عالم را از خود می دانند، حرم ائمه بقیع را تخریب کردند.
وی افزود:‌ تنها یک چیز در مقابل این استعمار پیر ایستاده است و آن فرهنگ ناب اسلام و شیعه است و آنها با استفاده از این پرچم توحید، به مقابله با توحید آمده اند؛ چنان که خود وهابیان به نام توحید همه را مشرک می دانند و در حال خونریزی در سراسر عالم به ویژه در کشورهای اسلامی همچون عراق و مصر هستند که روزانه صدها نفر کشته می شوند.

darolsadeghiyon18t1395 (18)
حجت الاسلام دکتر رجب زاده با اشاره به این که خود مرقد ائمه نیز انسان ساز است، اظهار داشت: وهابیان حتی به نام شرک وارد حرم اباعبدالله نیز شدند و آنجا را غارت کرده اما نتوانستند تخریب کنند و وعده پیامبر نیز همین بوده است که در آخر الزمان فتنه ها در عالم سبب جدا شدن جبهه پاکان از ناپاکان خواهد شد و هر که در این جبهه ثابت قدم بماند پاداشش از هزار شهید و از ۵۰ صحابه در زمان حضرت رسول(ص) بالاتر است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    سلام تشکر از خانه خشتی دکتر رجب زاده از ائمه جمعه محبوب و ولایی می باشد ایشان شایستگی را دارند مهم این است که انسان خوبی میباشد بومی بودن ملاک نیست . ما نباید شیعه جغرافیایی باشیم. در کشور ما شایسته سالاری ملاک است. پس حضرت علی علیه السلام هم عرب بود ما فارسها نباید به او اقتدا کنیم.

    از استان قم

    امام جمعه فردوسیه نوق باید از افراد روحانی بومی آن روستا انتخاب شود. واقعا متاسفم!

    خادم الشهدا

    سلام. بدینوسیله از خانه خشتی، پرمخاطب ترین سایت خبری رفسنجان بخاطر انتشار اخبار نوق و همچنین جناب آقای احمد تقی نژاد و رضا احمدی و سایر عزیزانی که در سراسر نوق خبرها را ارسال میکنند تقدیر و تشکر میکنم. موفق باشید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان