امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود

  • شناسه خبر: 103156
سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود گفت: بیش از صدها بار رهبر انقلاب اسلامی در مورد فتنه سال ۸۸ بیاناتی داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

خانه » سیاسی » سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان همه را به تقوی و عمل صالح دعوت کرد و از حضور چشمگیر مردم در  نماز پر شکوه عید سعید فطر تشکر کرد و گفت:  کسانی که در نماز عید سعید فطر حضور پیدا کردند حماسه انسانی بی نظیری را خلق کردند و دهها هزار انسان مومن  به نماز آ مدند و این نشان از ولایی بودن مردمان این دیار است.

وی ادامه داد:  از دست اندر کاران در این حوزه از جمله از شهردارو همکارانشان، راهنمایی و رانندگی، بسیج،  نیروی انتظامی، اورژانس و  همه مسئولین تشکر می کنیم که زمینه را برای اقامه نماز اماده کردند.

وی اظهار کرد:  ۲۹ میلیون تومان زکات فطریه جمع اوری شد که به اهلش خواهد رسید امیدواریم این کفارات به نیازمندان برسد.

امام جمعه رفسنجان در خصوص حجاب با بیان اینکه مردم خون دادند، شهید شدند و اسیر شدند اما زیر ننگ بی حجابی نرفتند ادامه داد: حافظ سلامت،  عفت زن  و حجاب است ، در واقع بی حجابی مقدمه بی عفتی در جامعه می شود هم زن و هم مرد باید عفیف باشند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها ، دانشگاهها، آموزش و پرورش و مدارس و همه آحاد وظیفه دارند در بحث فرهنگسازی حجاب نقش ایفا کنند امر به معروف و نهی از منکر کنند ، برادران و خواهران اجازه ندهید نوعی دین زدایی رواج پیدا کند در غیر این صورت دختر و همسر و مادر ما به خاطر اینکه  راحتتر باشد و چادرش را بردارد اجازه داده ایم عفت و حجابش را زیر سوال ببریم.

رمضانی پور تصریح کرد: حجاب داشتن، یکی از مقررات نظام است دستگاههای امنیتی و اجرایی می توانند با پدیده های شوم بد حجابی مقابله کنند وظیفه صدا و سیما سنگین است فیلم های خارجی را نشان ندهند.

وی گفت: رهبر از عملکرد صدا و سیما ناراضی است و اخیرا گفته اند که صدا و سیما در کار خود تجدید نظر کند صدا و سیما یک دانشگاه برای اقشار مردم می تواند باشد و این نهاد از بهترین روشهای فرهنگ عفاف می تواند استفاده کند و بهترین  مقلد حجاب و عفاف درجامعه باشد .

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت:  دشمنان اسلام در زمینه های مختلف طرح های کوتاه مدت را پیاده کردند، طرح های بلند مدت را در دستور کار دارند و عملیاتی می کنند و برای از بین بردن اسلام ناب محمدی در میان اهل سنت و شیعه، وهابیت و بابیت را ساخته و پرداخته تحویل دادند و اولین گام انها در ۱۳۴۴ هجری قمری در ۹۳ سال قبل بارگاه حرم مطهر امامان بقیع را تخریب کردند دولت عربستان هم مروج این فرقه ضاله بود.

وی ادامه داد: برای ما شیعیان، فرقه شیخیه، وهابیت و بابیت را ایجاد کردند امروز باید به هوش باشیم و فریب مهربانی های فرقه ها را نخوریم اینها محکوم به مرگ هستند اما نظام و مردم ما به این وظیفه به خوبی عمل نمی کنند کسی که مرتد می شود از نظر اسلام محکوم به مرگ است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم تا بر اثر غفلت، برخی ها نفوذ نکنند و دشمن اسلام را نابود نسازد .

وی با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی حزب را بر نمی تابد گفت: اگر احزاب در راستای سیاست های اسلام عمل کنند خوب است ، احزاب هرچقدر حقه بازی و سیاست بازی و عدم صداقت از خود نشان دهند مورد لعن و نفرین مردم قرار می گیرند.

رمضانی پور به جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: دشمنان به خصوص امریکاییها در این جریان مبالغ هنگفتی را هزینه کردند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

وی ادامه داد: عده ای در داخل کمک کردند و به انجام این فتنه رغبت نشان دادند و برخی مسئولان هم ساکت بودند .

رمضانی پور گفت: رمز حساسیت رهبر انقلاب نسبت به فتنه ۸۸ در این است که برخی بی تفاوت از کنار این فتنه رد می شود در حالی که رهبر انقلاب این کار نمی پسندند و به مردم اعلام کردند که نسبت به این فتنه بی تفاوت نباشید در غیر اینصورت شما که می گویید در سال ۸۸ کاری انجام نشده پس خود حامی فتنه گران حساب میایید لذا عکس فتنه گران را اجازه نمی دهیم در شهر رفسنجان بر شیشه ماشینهای حامیان انها نصب شود با انها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان و با کمک جوانان حزب الهی و مومن دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم فتنه انگیزی شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه سخن، سکوت و نوع نگرش ما نباید موجب تقویت فتنه شود اظهار کرد: بیش از صدها بار رهبر انقلاب اسلامی در مورد فتنه بیاناتی داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به ضرورت نظارت بیشتر برای دولتمردان به گلوگاههای اقتصادی کشور اشاره داشت و گفت: همچنین ضرورت دارد بر سیستم های بانکی نظارت بیشتر شود تا دشمن نتواند نفوذ کند

رمضانی پور خاطرنشان کرد: نظارت جدی بر پولشویی و طمع افراد به بیت المال بیشتر شود افرادی که حقوق های چند صد میلیون تومانی در ماه دریافت می کنند باید عزل و مال را به خزانه بیت المال برگردانند و محاکمه شوند و دولتمردان این تقصیرها را گردن دولت های قبل نیندازند در دولت جدید که سه سال از عمرش می گذرد مدیران بیمه حقوق های گزاف دریافت می کنند و برخی مدیران هم در دولت جدید حقوقشان افزایش یافت.

وی تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که حقایق را برای مردم روشن سازیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    مرگ بر فتنه گر!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان