حمایت دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) از امام جمعه رفسنجان

  • شناسه خبر: 102813
حمایت دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) از امام جمعه رفسنجان

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) گفت: قطعا افرادی همچون امام جمعه گرامی رفسنجان که در صراط مستقیم گام برمی دارند و تنها رضای خدا را درنظر می گیرند و در این مسیر ثابت قدم هستند مخالفانی نیز خواهند داشت، زیرا رضا خدا همیشه خواست خلق خدا نیست.

خانه » آخرین اخبار » حمایت دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) از امام جمعه رفسنجان

محمد سعید دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: متاسفانه در ماه مبارک رمضان که ماه بندگی است و باید رضای خدا را در نظر داشت و هدف آن رسیدن به تقوای الهی است، افرادی رضای خلق خدا و منافع خودشان را مد نظر قرار می دهند و تقوای الهی را زیر پا می گذارند، این افراد باید نست به رفتارشان شرمسار و پشیمان باشند و به درگاه خداوند توبه کنند.
وی افزود: در این ماه مبارک شاهد آن هستیم که از اعتماد فردی مومن و خداجو سوءاستفاده می شود و جواب اعتماد را به شکل نادرستی می دهند، این درست نیست، این خلاف اخلاق است، صحبت های یک جلسه خصوصی را که به خواست خودشان بوده مغرضانه توچین می کنند و انتشار می دهند، به این افراد که جلسه را خصوصی می کنند و سپس از صحبت این جلسه آنچه مد نظرشان است منتشر می کنند چه طور میتوان اعتماد کرد.
سعید خاطر نشان کرد: امام جمعه محترم شهرستان رفسنجان با محبت با چند حزب رفسنجان رفتار می کند و برگزاری جلسه ای محرمانه و خصوصی با این احزاب را می پذیرد، اما آن ها به عهدشان وفا دار نمی مانند و اخبار جلسه محرمانه را آن طور که به مذاق خودشان خوش می آید منتشر می کنند، این افراد که با امام جمعه شهرستان صادق نیستند، چه بسا اخبار و اطلاعات شان شان هم درست نیست و حرف هایشان هم صحیح و حقیقت نیست.
وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه همیشه وجود داشته و ممکن است افراد و احزاب بر سر موضوعاتی اختلاف نظر داشته باشند تصریح کرد: راه حل این موضوع در نظر گرفتن خداوند و بیان صادقانه و بحث مستدل و پذیرش حرف حق و منطقی است، اینکه برخی به جای این رفتار، خواست خودشان را در نظر بگیرند و برای تخریب طرف مقابل دست به عمل غیراخلاقی بزنند نشان از آن دارد که این افراد موضع شان غلط است و نباید از آن ها پیروی کرد.
دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) اظهار داشت: مسئولین باید نسبت به این موضوع حساس باشند ریختن آبروی امام جمعه شهرستان در بین مردم با استفاده از نقشه ای از پیش تعیین شده و با اهداف صرفا حزبی و شخصی گناه بزرگی است ریختن آبروی مومن با خدعه و نیرنگ گناهی نیست که به توان از آن به سادگی عبور کرد مسئولین مربوطه شواهد موجود را بررسی کنند و به این موضوع رسیدگی شود.
وی خاطر نشان کرد: مردم فهیم رفسنجان باید به این شرایط دقت داشته باشند و ماهیت و حقیقت این احزاب و رسانه ها را بفهمند،احزابی که جواب محبت و اعتماد را به شکلی خلاف اخلاق می دهند خیر خواه مردم نیستند و تنها منافع خودشان را در نظر می گیرند درمورد رسانه ها هم مردم توجه کنند که این بی اخلاقی و افشای مغرضانه محتوای جلسه محرمانه از کدام رسانه ها آغاز شد، باید صحبت های شخص امام جمعه محترم را که پس از جلسه بیان شده و از حقیقت موضوع پرده برداشته را شاخص قرار دهند و با این معیار رسانه های دیگر را بسنجند، آن وقت مشخص خواهد شد که کدام رسانه با مردم صادق است. به این ترتیب به ذات این ها پی خواهند برد.
محمد سعید بیان داشت: این احزاب و رسانه ها باید بدانند اینگونه رفتار کردن صحیح نیست و به پیشبرد اهداف شان کمک نخواهد کرد، خدا را شکر افرادی هستند که حقیقت را بیان و منتشر می کنند و حقایق رفتار زشت این ها را برملا می کنند و درنتیجه به جای آنکه رفتار نامناسب آن ها کمکی به رسیدن به مقاصد نامناسب شان بکند باعث رسوایی و آبرو ریزی خودشان می شود، این نشان از بی تدبیری دارد، کاری که برای رضای خدا نباشد و تصمیمی که با عصبانیت و خشم باشد قدرت تفکر و تعقل درباره آن کار و نتیجه آن را از انسان میگیرد و نتیجه اش اینگونه می شود. آن ها تیر نیرنگ شان را به سمت امام جمعه زدند تا ایشان را تخریب کنند اما به خواست خدا این تیر به سمت خودشان برگشت و این موضوع با روشنگری هایی که انجام شده مشهود است من به این افراد توصیه می کنم، که فرصت این ماه مبارک را مغتنم بشمرید و در پیشگاه خداوند اظهار پشیمانی و درخواست عفو کنید.
وی ادامه داد: قطعا افرادی همچون امام جمعه گرامی رفسنجان که در صراط مستقیم گام برمی دارند و تنها رضای خدا را درنظر می گیرند و در این مسیر ثابت قدم هستند مخالفانی نیز خواهند داشت، زیرا رضا خدا همیشه خواست خلق خدا نیست، این نشان دهنده حقانیت امام جمعه با تقوا یمان است و صادقانه باعث می شود که ارادت قلبی ما نسبت به ایشان بیشتر و محبت ما نسبت به ایشان بیش از پیش شود، حقیقتا ایشان فردی آگاه از اوضاع، بیدار و بصیر نسبت به مسائل و شجاع و انقلابی در عملکرد شان هستند و همیشه خواست و رضای خدا را مدنظر قرار داده اند. مسئولین و مردم شریف رفسنجان باید قدرهمچنین نعمتی را در شهرشان بدانند، انشاالله خداوند ایشان را برای ما و مردم رفسنجان حفظ کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان