بیانیه هیأت میثاق با شهدا رفسنجان بمناسبت روز جهانی قدس

  • شناسه خبر: 102535
بیانیه هیأت میثاق با شهدا رفسنجان بمناسبت روز جهانی قدس

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس هیات میثاق با شهدا رفسنجان با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه هیأت میثاق با شهدا رفسنجان بمناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خانه خشتی، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس هیات میثاق با شهدا رفسنجان با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

بَسِم اِللّٰهِ اِلَرحمنَ اِلَرحیِم

بار دیگر روز قدس فرا می‌رسد و فرصت دیگری است برای ابراز انزجار از اشغالگران فلسطین و قدس شریف.

ساکنان مظلوم سرزمین های اشغالی فلسطین در طول هفتاد سال زندگی در زیر سایه شوم صهیونیست‌ها روزی نبوده که به جرم مقاومت در برابر این جانیان بشری پیکر خون آلود عزیزانشان به‌ویژه کودکان مظلوم بر روی دستانشان نباشد و در این هنگامه ده‌ها ساله جگرسوز، غربی‌ها بویژه آمریکا از این رژیم نامشروع همچنان حمایت می‌کند و تأسف‌بارتر آن که برخی کشورهای عربی در غفلت یا تغافل از خطری که کیان اسلام و مسلمانان را تهدید می کند به جان مردم بی دفاع مسلمان افتاده اند.
در زمانه‌ای که برخی از دولت‌ها این چنین به مسلمانان پشت کرده و بازیچه دست آمریکا و صهیونیست‌ها شده‌اند چه بجاست که روز قدس با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

به خواست خداوند مردم عزیز ایران در روز جمعه به ندای منادی بزرگ اسلام در روزگار ما حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه پاسخی درخور خواهند داد و هم‌صدا با سایر مسلمانان در دیگر کشورها بار دیگر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی را محکوم و بر حقوق مسلم فلسطینیان از جمله حق حاکمیت بر سرزمین خود تأکید خواهند کرد.

برچسب ها:
بیانیه هیات میثاق با شهدا رفسنجان بمناسبت روز جهانی قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان