کاهش بی‌سابقه محبوبیت نتانیاهو/۶۰ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ناراضی هستند

  • شناسه خبر: 10234
کاهش بی‌سابقه محبوبیت نتانیاهو/۶۰ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ناراضی هستند

خانه خشتی:نتایج تازه‌ترین نظرسنجی به‌عمل آمده نشان داد که محبوبیت مردمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل طرح‌های اقتصادی اخیر وی و تحمیل مالیات‌های سنگین به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است. خانه خشتی به نقل از:بر اساس نظرسنجی بعمل آمده در میان اسرائیلی‌ها که نتایج آن را روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” منتشر کرد، محبوبیت مردمی “بنیامین نتانیاهو” […]

خانه » آخرین اخبار » کاهش بی‌سابقه محبوبیت نتانیاهو/۶۰ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ناراضی هستند

خانه خشتی:نتایج تازه‌ترین نظرسنجی به‌عمل آمده نشان داد که محبوبیت مردمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل طرح‌های اقتصادی اخیر وی و تحمیل مالیات‌های سنگین به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است.

خانه خشتی به نقل از:بر اساس نظرسنجی بعمل آمده در میان اسرائیلی‌ها که نتایج آن را روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” منتشر کرد، محبوبیت مردمی “بنیامین نتانیاهو” به طور بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است.

بر اساس این نظرسنجی تنها ۳۱ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند که از عملکرد نتانیاهو راضی هستند و ۱۹ درصد آنهایی که در این نظرسنجی شرکت‌ کردند، گفتند که سیاست “یوال اشتاینتس” وزیر دارایی را قبول دارند.

هاآرتص در تحلیل نتایج این نظرسنجی نوشت که این نخستین بار از زمان تشکیل دولت نتانیاهو در آوریل ۲۰۰۹ است که ۶۰ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ابراز نارضایتی کرده و ۶۷ درصد نیز گفته‌اند که از عملکرد وزیر دارایی ناراضی هستند.

این روزنامه نوشت که نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که در نتیجه طرح‌های اقتصادی دولت نتانیاهو، افزایش بیکاری و افزایش مالیات‌ها، روحیه منفی در میان اسرائیلی‌ها حاکم شده است.

به نوشته این روزنامه این نظرسنجی همچنین نشان داد که محبوبیت مردمی نتانیاهو در سال‌های اخیر به شدت پائین آمده است بویژه اینکه آخرین نظرسنجی علیه نتانیاهو نشان داده بود که ۵۴ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ناراضی هستند اما پس از انجام تبادل اسرای شالیت میزان تایید وی بار دیگر بالا رفت و در حال حاضر نیز جانبداری نتانیاهو از یهودیان حریدیم در مسئله خدمت سربازی و طرح‌های اقتصادی وی باعث شد که محبوبیت خود را تا حد زیادی از دست بدهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان