استعفای مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان مورد موافقت قرار نگرفت

  • شناسه خبر: 101822
استعفای مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان مورد موافقت قرار نگرفت

با مخالفت فرماندار و نماینده محترم مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان استعفای علی زینلی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان مورد موافقت قرار نگرفت.

خانه » آخرین اخبار » استعفای مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان مورد موافقت قرار نگرفت

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، در پایان آخرین روز کاری فصل  ۹۵_ ۹۴  جلسه ای با حضور  پرسنل و کادر فنی تیمهای مس رفسنجان در محل باشگاه تشکیل  گردید .

در این جلسه مدیر عامل باشگاه که از مدتها قبل جدایی خود را از باشگاه مس رفسنجان اعلام نموده و استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره نموده  بود، با بیان سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های  مدیران مس و مدیران شهرستان و هیئت مدیره و هیئت امنا ء  وهمکاران و هوا داران خونگرم سرزمین طلای سبز و سرخ ایران  ،  دیار فاتحان اروند  در طی این سالها موفقیت های کسب شده را نتیجه زحمات آنها و عدم موفقیت ها را بواسطه ضعف خود دانسته  از آنها  حلالیت  طلبیده  و برای باشگاه مس رفسنجان  و تمامی همکاران آرزوی موفقیت نمود و رسما  از مجموعه  باشگاه خداحافظی کرد .

در ادامه این جلسه محمدی رئیس هیئت مدیره باشگاه که بطور  سرزده در جمع پرسنل حضور پیدا نمود ، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات طاقت فرسای مدیر عامل باشگاه  و اذعان به مشکلات شخصی آقای زینلی که باعث تقدیم  استعفای ایشان به هیئت مدیره  شده بود ، مخالفت  خود و فرماندار و نماینده محترم مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیران مس را با استعفای مدیر عامل باشگاه اعلام و بیان داشت: در حال  حاضر اصرار بر جدایی آقای زینلی خیانت به باشگاه مس رفسنجان می باشد  و در شرایط فعلی تحت هیچ شرایطی با استعفای ایشان موافقت نمی شود و از  ایشان خواستند با توجه به ضیق وقت هر چه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص جذب و عقد قرارداد با بازیکنان  انجام دهند .

در پایان این جلسه چند تن از پیشکسوتان ضمن تشکر از مهندس محمدی و مسئولین شهرستان و مس بواسطه مخالفت با استعفای علی زینلی خواستار حمایت بیشتر از باشگاه مس رفسنجان شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    با تشکر از زحمات جناب آقای علی زینلی امیدوارم بتواند حق ما که آرسنیک مس وآلودگی مس را می خوریم از کرمانیهای بگیرد البته حمایت فرماندار محترم وامام جمعه محترم را می طلبدو بایدتیمی را ببندیم که ان شالله این فصل بریم لیگ برتر

    حميد

    ایشان معلم جغرافی راهنمایی من بودند! خوشحالم که در کار تخصصی خود گماشته شده اند. به همین دلیل هم شاهد موفقیت های روز افزون مس رفسنجان هستیم!

    امیر

    با تشکر از زحمات مدیر توانمند و ولایت مدار باشگاه صنعت مس رفسنجان امیدوارم رویه این مدیر گرانقدر موجب تاسی سایر مسولان شهرستان قرار گیرد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان