اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 89888
اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان پیش از ظهر امروز در محل ورودی اصلی دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان با حضور ۱۰ شرکت کننده از شش دانشگاه ولیعصر(عج)، آزاد اسلامی، علوم پزشکی، کار، علامه جعفری و پیام نور پیش از ظهر امروز در محل  ورودی اصلی دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

این مسابقات در چهار ایستگاه سه گانه، تعادلی، حمل چمدان و کنده و با مرشدی محمد افسانی اجرا شد.

rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (3)

علیرضا صالحی و رضا شاه میرزایی از دانشگاه ولیعصر(عج) و کوروش شفیعی از دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان مقام های اول تا سوم این رقابت را کسب کردند.

سید احمد نژاد سجادی مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما به استقبال خوب دانشجویان از این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی چنین ورزشهای بدون هزینه ای برای اعضای مختلف جامعه می تواند تضمینی برای سلامت آن باشد و نیاز است تا به ورزش های همگانی و روباز بهای بیشتری داده شود.

وی از اهدای بن خرید به هر ۱۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات خبر داد و گفت: به علت شرایط آب و هوایی برگزاری این مسابقات از ایام الله دهه مبارک فجر به امروز موکول گردیده است.

rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (1) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (2) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (4) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (5) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (6) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (7) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (8) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (9) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (10) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (11) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (12) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (13) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (14) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (15) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (16) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (17) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (18) rafsanjan-khanehkheshti-valiasr (19)

برچسب ها:
اخباررفسنجان اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشگاه های رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان