دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد؛

آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره مردمی عمار از فردا شب

  • شناسه خبر: 63745
آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره مردمی عمار از فردا شب

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان از آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره عمار در سینما گلستان امین خبر داد.

خانه » آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره مردمی عمار از فردا شب

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره عمار در سینما گلستان امین رفسنجان خبر داد و گفت: نمایش فیلم های جشنواره از فردا هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۸ هفته دوشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان با بیان اینکه زمان نمایش فیلم ها بین یک تا یک ساعت و نیم خواهد بود، افزود: در اولین شب اکران های عمومی، مستند «معبر» با موضوع پیاده روی اربعین و دفاع مقدس نمایش داده می شود.

وی در ادامه از حضور نیروهای ارزشی و انقلابی شهرستان در اختتامیه اکران عمومی جشنواره عمار خبر داد و گفت: هدف از این اکران آشنایی مردم با سینمای ارزشی و گسترش اکران های مردمی است.

رمضانی ضمن ابراز خشنودی از اکران های دانشگاهی، مدارس و خانگی در رفسنجان، گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار در مراسم اعتکاف نیز ادامه خواهد شد و جزو برنامه های هیئت کربلا رفسنجان نیز می باشد.

وی ضمن تشکر از مدیریت مجموعه گلستان امین، شورای اسلامی شهر و اداره ارشاد رفسنجان، گفت: علاقمندان به اکران مردمی جهت دریافت فیلم و چگونگی اکران با دبیرخانه جشنواره عمار در رفسنجان به شماره تلفن ۳۴۲۶۵۹۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۳ تماس بگیرند.

بنر سینما

برچسب ها:
جشنواره عمار خانه خشتی رفسنجان سینما امین رفسنجان عمار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان