اولین دوره مسابقات ربوکاپ به میزبانی موسسه آموزش عالی میثاق رفسنجان

  • شناسه خبر: 5357
اولین دوره مسابقات ربوکاپ به میزبانی موسسه آموزش عالی میثاق رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”: در این دوره از مسابقات  ۱۱۰ تیم رباتیک از سراسر کشور حضور پیدا کرده اند. معاون علمی پژوهشی دانشگاه میثاق، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه و حرکت به سوی صنعتی شدن دانشگاه عنوان کرد و افزود: برای این منظور مسابقات را در چهار […]

خانه » آخرین اخبار » اولین دوره مسابقات ربوکاپ به میزبانی موسسه آموزش عالی میثاق رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”: در این دوره از مسابقات  ۱۱۰ تیم رباتیک از سراسر کشور حضور پیدا کرده اند.

معاون علمی پژوهشی دانشگاه میثاق، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه و حرکت به سوی صنعتی شدن دانشگاه عنوان کرد و افزود: برای این منظور مسابقات را در چهار بخش مسیریاب، شبیه سازی امداد، ACM و آزاد که شامل ربات های مین یاب، جنگجو، فوتبالیست، انسان نما و زیر دریایی برگزار کرده ایم تا شرکت کنندگان در بخش های مختلف حضور یابند و به رقابت بپردازند.

مهندس رمضانی، در ادامه  اظهار داشت: قرار بر این بود که مسابقات را با حضور دانشگاه های منطقه شرق کشور برگزار کنیم، اما با توجه به استقبال فراوان، از استان های خراسان، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان، خوزستان، یزد، کرمان، اردبیل، سیستان و بلوچستان و رفسنجان تیم های قوی ثبت نام و حضور پیدا کرده اند که امیدواریم با همکاری یکدیگر شاهد رقابتی سالم بین شرکت کنندگان باشیم.

وی افزود: در بخش دانش آموزی نیز شاهد حضور ۱۵ تیم از شهرهای بم، کرمان و رفسنجان بوده ایم که به دلیل هم سطح نبودن ربات های آن ها با ربات های بخش دانشجویی، مسابقات این رده سنی به صورت جداگانه در حال برگزاری است.

وی حضور تیم های رباتیک دانشگاه های رفسنجان را بسیار قابل توجه دانست و گفت: در مجموع ۴۶ تیم از دانشگاه های رفسنجان حضور دارند که از این تعداد تنها ۱۵ تیم از دانشگاه میثاق شرکت کرده اند و امید داریم در بخش ربات های مسیریاب موفق عمل کنیم.

وی در ادامه تصریح داشت: برنامه های جانبی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که شامل بازدید از موزه رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه می باشد. ضمن اینکه از مساعدت های فراوان شهرداری، فرمانداری و صنایع مس سرچشمه کمال تشکر و قدردانی را داریم.

برچسب ها:
خانه خشتی ربو کاپ مسابقه موسسه آموزش عالی میثاق رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان