در دوازدهم محرم:

اولین میت در بهشت زهرای رفسنجان آرام گرفت

  • شناسه خبر: 49753
اولین میت در بهشت زهرای رفسنجان آرام گرفت

صبح امروز با شستشو و دفن اولین میت در آرامستان جدید، بهشت زهرای رفسنجان گشایش یافت.

خانه » اولین میت در بهشت زهرای رفسنجان آرام گرفت

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، صبح امروز مرحومه حاجیه سکینه ملاحسینی که در سن ۴۰ سالگی و بر اثر تصادف فوت شده بود، در بزرگ ترین آرامستان رفسنجان به خاک سپرده شد.

محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: آرامستان جدید شهرداری با توجه به عدم فضای مناسب در آرامستان عباس آباد و جهت جلوگیری از گسترش آرامستان هایی که در نقاط شهر پراکنده می باشند، احداث گردیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان هزینه اجرای این پروژه را بیش از ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این آرامستان که در فاصله ۵/۲ کیلومتری بلوار خلیج فارس در سمت جنوب غربی شهر قرار گرفته، در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار واقع شده است.

وی با اشاره به وجود بخش های مختلف آرامستان، به خبرنگار ما گفت: سردرب و فضای ورودی، آرامگاه شهدای گمنام، فضای سبز، سایت اداری، ساختمان غسالخانه و سالن انتظار و نماز در آرامستان جدید طراحی شده است.

فتحیان ادامه داد: فضای سبز آرامستان با مساحت ۱۷ هکتار به منظور کنترل بادها و ایجاد محیطی سرسبز و با طراوت احداث گردیده است.

وی اظهار داشت: سایت اداری شامل ساختمان های غسالخانه، سالن نماز، سالن انتظار، فضای بازی کودکان، پارکینگ، ایستگاه اتوبوس، مسجد، تجاری و اداری می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان پیشرفت فیزیکی این سایت را ۷۰ درصد عنوان کرد و گفت: بخش های دیگر این مجموعه شامل ساختمان های اداری، تجاری و مسجد در فاز دوم تکمیل خواهند شد.

فتحیان به وجود دو سالن مجزای مردانه و زنانه در غسالخانه اشاره کرد و افزود: سالن انتظار و نماز نیز به ترتیب با مساحت ۷۵۰ و ۸۰۰ متر مربع با نمایی زیبا ایجاد شده است.

وی هم چنین به وجود پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰ خودرو خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و شبکه معابر انجام شده و بیش از ۳ هزار متر جدولگذاری انجام گرفته است.

فتحیان از شماره گذاری قطعه دفن ۱ به مساحت ۴ هکتار ابراز امیدواری کرد و افزود: این قطعه به صورت بلوک های پیوسته طراحی و در حال ساخت است.

برچسب ها:
آرامستان جدید شهرداری احبار رفسنجان اموات رفسنجانی بهشت زهرا رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شهرداری رفسنجان علی اکبر پورمحمدی محرم مزار معاون فنی و عمرانی میت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان