انفجار در سه ساختمان مسکونی/ دو کودک جان باختند

  • شناسه خبر: 17612
انفجار در سه ساختمان مسکونی/ دو کودک جان باختند

انفجار و تخریب سه ساختمان در جاده خاوران، شهرک قیامدشت ۵ مصدوم و دو کشته در پی داشت. به گزارش خانه خشتی، در پی تماس اهالی محله شهرک علامه قیامدشت، با سامانه ۱۲۵، مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار و تخریب سه ساختمان مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز […]

خانه » آخرین اخبار » انفجار در سه ساختمان مسکونی/ دو کودک جان باختند

انفجار و تخریب سه ساختمان در جاده خاوران، شهرک قیامدشت ۵ مصدوم و دو کشته در پی داشت.

به گزارش خانه خشتی، در پی تماس اهالی محله شهرک علامه قیامدشت، با سامانه ۱۲۵، مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار و تخریب سه ساختمان مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶۶ و گروه امداد و نجات ۱۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته علیرضا چراغی،معاون منطقه دو عملیات، در محل حادثه براثر انفجار مهیب گاز شهری، یک ساختمان دو طبقه کاملا تخریب و سه ساختمان مجاور آن نیز تا ۷۰ درصد دچار خسارت و آوار شده و شیشه‌های پنجره ساختمان‌های دیگر نیز دچار شکستگی شده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه آتش نشانان در همان لحظات اولیه سه نفر از ساکنین را از زیر آوار بیرون کشیدند و تحویل امدادگران اورژانس دادند که خوشبختانه هر سه زنده بودند.

چراغی افزود: نیروهای عملیات با تلاش بی‌وقفه خود در ۳ ساعت تلاش دو کودک ۲ و ۵ ساله و دو نفر دیگر را نیز از زیر خاک بیرون کشیدند و عملیات احیای قلبی را برای آنان انجام دادند که متاسفانه طبق نظر اورژانس دو کودک جان باخته بودند و پدر و مادر آنها برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد.

معاون منطقه دو عملیات خاطرنشان کرد: در هنگام حضور نیروهای امدادی محل حادثه همچنان ناایمن بودند که آتش نشانان با کشیدن نوار احتیاط محل را ایمن سازی کرده و به شهروندانی که در محل حادثه تجمع کرده بودند تذکر ترک محل را دادند.

همچنین در این عملیات نیروهای آتش نشانی خاتون آباد و حصار امیر، عوامل شهرداری، امدادگران اورژانس و تیم ویژه هلال احمر در کنار آتش نشانان حضور داشتند.

منبع:فارس

برچسب ها:
آتش سوزی انفجار در سه ساختمان مسکونی/ دو کودک جان باختند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان