مهندس ایرانمنش مشاور فرماندار رفسنجان

هنر هفتم (سینما ) در سبد تفریحات مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 15370
هنر هفتم (سینما ) در سبد تفریحات مردم رفسنجان

مهندس ایرانمنش مشاور فرماندار رفسنجان درحاشیه اختتامیه فیلم فجر در گلستان امین رفسنجان با بیان این مطلب اظهار داشت : هنر هفتم بخاطر بکارگیری از آخرین فن آوری ها، آثار بزرگ ، ماندگار و زیبا را خلق و باعث شد که در میادین بین الملل خوش بدرخشد. وی افزود : سالهاست که مردم رفسنجان از […]

خانه » هنر هفتم (سینما ) در سبد تفریحات مردم رفسنجان

مهندس ایرانمنش مشاور فرماندار رفسنجان درحاشیه اختتامیه فیلم فجر در گلستان امین رفسنجان با بیان این مطلب اظهار داشت : هنر هفتم بخاطر بکارگیری از آخرین فن آوری ها، آثار بزرگ ، ماندگار و زیبا را خلق و باعث شد که در میادین بین الملل خوش بدرخشد.
وی افزود : سالهاست که مردم رفسنجان از یک سینمای خوب بی بهره بودند و امسال شاهد برگزاری اولین رویداد بزرگ فرهنگی هنری در این شهر بودیم که به همت خاندان امین ساخت مجموعه عظیم گلستان امین در این شهر طی سه سال اخیر شکل گرفت و راه اندازی آن در سال ۹۰ رخ داد و همچنین همت والای خاندان پور محمدی نیز در میزبانی این جشنواره ستودنی است که توانستند حرکتی نو برای مردم زحمتکش ، کم تفریح و پر حوصله شهرمان بیافرینند.
ایرانمنش با اشاره به وجود دو سالن نگین ونیلوفر با ظرفیت جمعا ۳۰۰ نفری در این عمارت ابراز کرد : از۱۵ بهمن، شروع اکران ۳۴ فیلم در ۶۲ سانس تا ۲۴ بهمن ، بیش از ۹ هزار نفر فیلم های این جشنواره را دیدند و با توجه به جمعیت ۲۸۰ هزار نفری رفسنجان ، شاخص ۶/۲۳ درصد تماشاچیان بوده است که در مقایسه با تماشاچیان فیلم ها در کلان شهرهایی همچون تهران و مشهد ۸ برابر بیشتر بوده است .
وی تصریح کرد : از ۹ هزار و ۲۴۶ نفر بیننده ۷۷/۴۸ درصد مردم رضایتمندی خود را از فیلم ها بیان کردند ، بالای ۲۸ درصد مرد و۲۷/۶۱ درصد زن ، ۲۱ درصد کمتر از ۲۰ سال ، ۳۹/۵ درصد افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال و همچنین ۱۱/۵ درصد از افراد بالای ۶۰ سال سن به این سینما برای دیدن فیلم ها مراجعه کردند .
وی خاطر نشان کرد : تقاضای مردم شهر در ایام مبارک فجر برگزاری سی و دومین جشنواره در سال آینده بود که امیدواریم با همت مسولین شادی مردم را بار دیگردر این شهر شاهد باشیم .

برچسب ها:
ایرانمنش جشنواره جمعیت دهه فجر رفسنجان سانس سینما فیلم فجر نگین نیلوفر هنر هفتم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان