ارتقاء سیستم GPRS همراه اول/ اینترنت و MMS فردا قطع است

  • شناسه خبر: 13983
ارتقاء سیستم GPRS همراه اول/ اینترنت و MMS فردا قطع است

“خانه خشتی”: فردا با انجام عملیات ارتقاء سیستم GPRS همراه اول فعال‌سازی سرویس و بسته‌های GPRS این اپراتور متوقف می‌شود و این اپراتور از مشترکین خود خواسته در روز سه‌شنبه از GPRS استفاده نکنند. به گزارش “خانه خشتی” شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ روز سه شنبه ۱۹ دی ماه عملیات ارتقاء […]

خانه » آخرین اخبار » ارتقاء سیستم GPRS همراه اول/ اینترنت و MMS فردا قطع است
“خانه خشتی”: فردا با انجام عملیات ارتقاء سیستم GPRS همراه اول فعال‌سازی سرویس و بسته‌های GPRS این اپراتور متوقف می‌شود و این اپراتور از مشترکین خود خواسته در روز سه‌شنبه از GPRS استفاده نکنند.
به گزارش خانه خشتی” شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ روز سه شنبه ۱۹ دی ماه عملیات ارتقاء سیستم سرویس GPRS همراه اول انجام می‌شود.

در این روز برای تمامی کاربران GPRS و MMS، فعالسازی این سرویس از تمام روش‌ها (پیامک (SMS)، کد دستوری (USSD) و پرتال همراه اول) و فروش تمام بسته‌های طلایی GPRS و بسته‌های تخفیفی MMS غیر فعال می‌شود.

در این اطلاعبه آمده است: همراه اول ضمن عذرخواهی بابت تبعات احتمالی این ارتقاء سیستم از تمامی مشترکین خود خواسته است حتی الامکان در روز سه شنبه از سرویس GPRS استفاده نکنند.

منبع : فارس

برچسب ها:
ارتقاء سیستم GPRS همراه اول/ اینترنت و MMS فردا قطع است همراه اول
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان