پیام عاشورا هم چنان زنده است

برگزاری مراسم تعزیه در ناصریه رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 12968
برگزاری مراسم تعزیه در ناصریه رفسنجان + عکس

هیئت تعزیه خوانی علمدار کربلا روز گذشته و هم زمان با ۱۵ محرم، با حضور در جمع کثیری از مردم عاشورایی رفسنجان، به اجرای تعزیه در ناصریه پرداختند. آقای کدخدایی در حاشیه برگزاری تعزیه، به خبرنگار “خانه خشتی” گفت: این گروه در سال ۱۳۸۵، با مسئولیت اینجانب و توسط گروهی از جوانان مذهبی تشکیل شد […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری مراسم تعزیه در ناصریه رفسنجان + عکس

هیئت تعزیه خوانی علمدار کربلا روز گذشته و هم زمان با ۱۵ محرم، با حضور در جمع کثیری از مردم عاشورایی رفسنجان، به اجرای تعزیه در ناصریه پرداختند.

آقای کدخدایی در حاشیه برگزاری تعزیه، به خبرنگار “خانه خشتی” گفت: این گروه در سال ۱۳۸۵، با مسئولیت اینجانب و توسط گروهی از جوانان مذهبی تشکیل شد و هم اکنون به اجرای تعزیه در مناسبت های گوناگون محرم می پردازد.
وی هدف از تشکیل این هیئت را زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و نشان دادن مظلومیت امام حسین (ع) در شرایط و موقعیت آن زمان عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای محرم تاکنون اجراهای گوناگونی در عباس آباد حاجی و امامزاده سید غریب داشته ایم و امروز در ناصریه به اجرای تعزیه پرداخته ایم و قرار است تا پایان ماه صفر، برنامه هایی نیز در سرچشمه و اداره اوقاف داشته باشیم.
وی افزود: در حال حاضر تحت نظارت ارگان خاصی نیستیم، اما از طرف دفتر امام جمعه حجت الاسلام رمضانی پور، اداره تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد و شرکت مس سرچشمه حمایت شده ایم.

برچسب ها:
امام حسین تعزیه رفسنجان عاشورا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پیمان

    جناب دکتر اذین از شما بیشترازاین انتظار داشتیم شما نماینده یک شهر هستید نه نماینده چند نفر نمی بایست امضا می کردیدان نامه ...................................................................
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان