صفار هرندی در جمع پایوران، پیشکسوتان و اقشار سپاه:

با اعمال تحریم ها و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد

  • شناسه خبر: 12828
با اعمال تحریم ها و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد

نشست بصیرتی عاشورایی پایوران، پیشکسوتان و اقشار سپاه دیروز در سالن زکریا شهرستان رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در این نشست بعد از مداحی توسط کربلایی مجتبی رمضانی، دکتر صفار هرندی مشاور فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به جنگ احزاب که فشارهای زیادی بر مؤمنان وارد شد اظهار داشت: با افزایش فشارها و […]

خانه » آخرین اخبار » با اعمال تحریم ها و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد

نشست بصیرتی عاشورایی پایوران، پیشکسوتان و اقشار سپاه دیروز در سالن زکریا شهرستان رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در این نشست بعد از مداحی توسط کربلایی مجتبی رمضانی، دکتر صفار هرندی مشاور فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به جنگ احزاب که فشارهای زیادی بر مؤمنان وارد شد اظهار داشت: با افزایش فشارها و فضاسازی در بین مردم، شک و تردید نسبت به اصل راه به وجود می آید.
وی افزود: هنگام قیام امام حسین (ع) نمی دانستند پیروزی واقعی از آن چه کسی است و چه کسی ماندگار و چه کسانی از بین رفتنی اند. اما هزاران پرچم برای امام حسین (ع) و یارانش بالا می‌رود که یکی از آنها پرچم انقلاب اسلامی است.
صفار هرندی بیان داشت: دشمنان ما در هر مقطعی برنامه ای برای متوقف و منحرف کردن صدای انقلاب اسلامی دارند و آخرین کار دشمن که اکنون دست به گریبانش هستیم بحث تحریم است. وی گفت: سه سال قبل کشور ما آزمون‌ سختی را پشت سر گذاشت که نمونه‌ آن حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات بود به طوری که خوشبختانه بساط دشمن را برای تفرقه و عدم حضور در انتخابات برچید.
صفار هرندی عنصر دموکراسی را بعنوان بهانه ای از سوی غرب نسبت به کشورهای جهان سوم دانست و ادامه داد: نهم دیماه ۸۸ وقتی حرمت عاشورا شکسته شد، مردم طاقت نیاوردند و وارد صحنه شدند.


وی خاطر نشان کرد: ماجرای ۹ دی محصول حماقت دشمن بود. زیرا فردای آن روز وزیر دفاع انگلیس در اتحادیه اروپا وفاداری مردم ‌به رهبر و اعتقاداتشان را موجب اتمام انقلاب مخملی و آغاز تحریم دانست. اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران با اعمال تحریم ها نیز دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد.

برچسب ها:
با اعمال تحریم ها و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان