اعتراف صریح FBI:

فیس‌بوک و توییتر را به دقت کنترل می‌کنیم

  • شناسه خبر: 12573
فیس‌بوک و توییتر را به دقت کنترل می‌کنیم

پلیس فدرال آمریکا FBI می گوید برای افزایش کنترل و نظارت بر سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و مای اسپیس برنامه های تازه ای در دست اجرا دارد. به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، اف بی آی اعلام کرده یک برنامه تحت وب جدید را در دست طراحی دارد که با استفاده […]

خانه » آخرین اخبار » فیس‌بوک و توییتر را به دقت کنترل می‌کنیم

پلیس فدرال آمریکا FBI می گوید برای افزایش کنترل و نظارت بر سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و مای اسپیس برنامه های تازه ای در دست اجرا دارد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، اف بی آی اعلام کرده یک برنامه تحت وب جدید را در دست طراحی دارد که با استفاده از آن نظارت و کنترل دائمی و آنی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و مای اسپیس تسهیل خواهد شد.

این نرم افزار برای کنترل و بررسی فیدهای خبری هزاران وب سایت خبری هم قابل استفاده خواهد بود.

اف بی آی هدف خود از این اقدام را دریافت آنی اطلاعات مورد نیاز در جهت شناخت سریع تهدیدات امنیتی عنوان کرد. این اولین بار است که اف بی آی به صراحت به کنترل شبکه های بزرگ اجتماعی تحت وب اعتراف کرده و حتی جزییاتی در مورد برنامه های خود در این زمینه را منتشر می کند.

در سندی که از سوی اف بی ای در این زمینه در اینترنت در نشانی   fbo.gov/utils/view?id=7f9abf0ff0fdba171d1130ddf412aea3 منتشر شده و البته نیمی از آن نیز سانسور شده، قابلیت های این برنامه جستجوگر توصیف شده است.

از جمله این قابلیت ها می توان به جستجوی خودکار و آنی سایت های شبکه ای و خبری برای دریافت اخبار آخرین بحران ها، تهدیدها و رویدادها بر اساس خواست ماموران اف بی آی، امکان تعریف سریع پارامترهای تازه جستجو برای یافتن اخبار و اطلاعات مورد نظر در سایت های مختلف که محدود به چند سایت بزرگ  وشناخته شده نباشند، امکان تعریف کارکردهای جستجو بر اساس مورد عملیاتی خاص برای جستجوی مستقل یا ترکیبی و امکان فیلتر کردن خودکار داده های یافته شده در جستجوها اشاره کرد.

برچسب ها:
کنترل، فیس بوک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان