امام جمعه موقت تهران امشب در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان مطرح کرد

با رای مردم کسی به امامت نمی رسد / از منافقین داخلی بترسید / آدم بی ولایت دین ندارد

  • شناسه خبر: 124901
با رای مردم کسی به امامت نمی رسد / از منافقین داخلی بترسید / آدم بی ولایت دین ندارد

امام جمعه موقت تهران گفت:دشمن بیرونی هرچه ضربه بزند خودش شکست می خورد اما دشمن درونی و بی ولایت چی ؟ اینها نگرانی دارد، با رای مردم کسی به امامت نمی رسد امامت حق الله است

خانه » سیاسی » با رای مردم کسی به امامت نمی رسد / از منافقین داخلی بترسید / آدم بی ولایت دین ندارد

 

به گزارش خانه خشتی ، آیت الله کاظم صدیقی امشب در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سفره میهمانی حضرت دوست هنوز برپاست این سفره خداوند با دیگر سفره هایش فرق دارد.

وی با بیان اینکه سفره ای که خداوند در معراج برای پیامبر(ص) پهن کرد تنها یک قدم از آن شنیدن صدای علی(ع) بود تصریح کرد: بالاترین پذیرایی در خور سهم ما باشد ولایت است و خداوند برای پذیرایی از پیامبرش با صدای علی(ع) دل پیامبر را نوازش داد.

صدیقی دومین سفره ی با عظمت خداوند را قرآن دانست و گفت: قرآن خوانان باید چشم و زبانشان ادب داشته باشد کسی که زبانش آلوده باشد دعایش مستجاب نمی شود گاهی با یک حرف دلی را می شکنیم و ویران می کنیم این زخم می ماند خبر نداریم کم با شکستن دل عرش خدا می لرزد.

وی افزود: گوش هم باید ادب داشته باشد پای ماهواره ها و شبکه های مجازی ننشینیم و آن را با صدای نامناسب نیازاریم؛ یک ماه روزه گرفتیم گوشمان را پاک کردیم که صدای امام زمان را بشنویم یا برای ما غریب است؟

صدیقی خاطر نشان کرد: آدم های خوش فطرت فکر بد نمی کنند فکر بد دلیل بر آلودگی فطرت است اینهایی که خواب بد می بینند نشان همین است.

وی بیان داشت: ماه رمضان تمام شد باید همه چیز را غیر خدا از دل بیرون کنیم باید دل ما ادب داشته باشد، قرآن ادبستان است باید در این ماه ما را ادب کرده باشد خدا نکند از کسانی باشیم که قرآن را خوانده باشیم و در عملمان چیزی نباشد.

صدیقی اظهار داشت: وهابی قران می خواند اما لعنت می شود در نظر وهابیونی که قران را می خوانند پیراهن امام حسین(ع) شرک است و بوسیدن ضریح توسط شیعه شرک است اما این آیه که پیامبر یعقوب بوی پیراهن یوسف را از چند فرسخی می شنود را قبول دارند، اینها را قران لعنتشان می کندو قران ارتباطی با اینها ندارد.

وی با توصیه بر قرائت سوره واقعه بیان داشت: این سوره قلب قران است تاکید شده زیاد بخوانیم این سوره راه استفاده از قران را به ما یاد داده است.

صدیقی خاطر نشان کرد: تعبیر خداوند از قران ، سفره کرم خداوند است اما چه کسی ما را بر سر این سفره می نشاند مطهرون هستند مطهرون همان اهل بیت(ع) هستند؛ ماه رمضان ماه تمرکز با امام زمان(عج) است روزه میگیریم که الگو را پیدا کنیم و جذب او شویم.

وی بیان داشت: شهدای ما جذبه خداوند شدند خداوند عاشق شهید بود و او را پیش خود برد جنگ ما را ساخت و برای ما ایثار و اتحاد و شجاعت آورد البته اگر امروزی ها خراب نکنند و اگربا مادیت ان را از ما نگیرند جنگ قهرمان پروراند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: دشمن بیرونی هرچه ضربه بزند خودش شکست می خورد اما دشمن درونی و بی ولایت چی ؟ اینها نگرانی دارد، با رای مردم کسی به امامت نمی رسد امامت حق الله است.

وی خاطر نشان کرد: خداوند باید برای مردم خودش نماینده انتخاب کند و مردم تکلیف دارند زیر پرچم او حرکت کنند، آدم بی ولایت دین ندارد ولایت امری شوخی نیست اینطور نیست که فضایی درست کنیم و از مخالف با هر ترفندی رای جمع کنیم.

صدیقی خاطر نشان کرد: مادر و پدر با رای مادر و پدر نمی شوند با هوای خودشان مادر و پدر نمی شوند بلکه خداوند انها را مادر و پدر قرار داده وقتی مساله ولایت امیر المومنین در غدیر مطرح شد خداوند این آیه را نازل که الیوم اکملت لکم دینکم.

وی افزود: از منافقین داخل بترسید در مساله تهذیب هم همینطور است آدم از درون ضربه می خورد.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: مساله ولایت فقیه تنها مساله سیاسی نیست مساله اخلاقی است شما کنترل زبان امام راحل و امام فعلی را ببنید در فتنه ۸۸ در یک جا حرف رکیک از دهانشان بیرون نمی آیند ولایت الگوی ما است و ان را امام زمان اداره می کند .

وی تصریح کرد: برای ما مهمترین اصل ولایت است بدون ولایت هیچ چیزی نیست ولایت امده تا بهشت را به سوی ما باز کند.

صدیقی اظهار داشت: قران نسخه است نسخه را طبیب می پیچد طبیب ما امام زمان(عج) است که در زمان غیبت به کسی ارجاع داده که به او مراجعه کنیم و ان مقام ولایت است.

وی بیان داشت: خاصیت ماه رمضان این است اگر بخواهیم یکپارچه شویم اتحاد داشته باشیم چنگ زدن به ریسمان ولایت است کسی را که امام زمان(عج) پرچم به او داده است هوایش را دارد.

 

برچسب ها:
آیت الله صدیقی امامت رای مردم مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان