در خطبه های نماز جمعه این هفته صورت گرفت

هشدار امام جمعه رفسنجان به احمدی نژاد+ صوت

  • شناسه خبر: 12091
هشدار امام جمعه رفسنجان به احمدی نژاد+ صوت

“خانه خشتی” : حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور گفت: چنانچه دکتراحمدی نژاد اجازه دهد اینگونه با آبرو و معیشت مردم بازی شود قطعا لکه ننگ و سیاهی بر پیشانی این دولت خواهد ماند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”،نماز جمعه این هفته […]

خانه » آخرین اخبار » هشدار امام جمعه رفسنجان به احمدی نژاد+ صوت

“خانه خشتی” : حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور گفت: چنانچه دکتراحمدی نژاد اجازه دهد اینگونه با آبرو و معیشت مردم بازی شود قطعا لکه ننگ و سیاهی بر پیشانی این دولت خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”،نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با حضور پرشور مردم خداجوی و همچنین نیروه های مسلح به امامت حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه در محل مصلای امام خامنه ای این شهر برگزار گردید.

رمضانی پور در خطبه اول با یاداوری از هفته دفاع مقدس موضوع جهاد در اسلام را مطرح کرد و به اهمیت دفاع و مرزبانی از دین اسلام و مقابله با دشمنان پرداخت.

ایشان در خطبه دوم به موضوع جشن عاطفه ها در هفته آینده اشاره کرد و گفت مردم باید دانش آموزان بی بضاعت را تحت حمایت خود گرفته تا کمتر شاهد اختلاف طبقاتی در جامعه و مدارس باشیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت ۳۱ شهریور یادآور تهاجم نابرابر و خضمانه دشمن علیه کشور ما است ،همه ما و به ویژه جوانان باید بدانند دشمنی آمریکا و غرب مربوط به امروز نیست و توهین به مقدسات دین و پیامبر اعظم (ص) را نشان از ناتوانی و شکست دشمن دانست.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی  جامعه گفت موضوع تورم که ناشی از نرخ ارز است باید با جدیت از سوی دولت پی گیری شود ولی تا کنون کنترل و مدیریت خاصی در این راستا صورت نگرفته است و امید واریم که بتوانند با معرفی معضلات اقتصادی که افرادی معلوم هم هستند جلوی بالا رفتن تورم را بگیرند.

وی با ذکر فعالیتهای درست در ارائه خدمات چند ساله و به ویژه سفرهای استانی گفت علیرقم همه این تلاشها چنانچه دکتراحمدی نژاد اجازه دهد اینگونه با آبرو و معیشت مردم بازی شود قطعا لکه ننگ و سیاهی بر پیشانی این دولت خواهد ماند.و به ایشان هشدار میدهیم که فکر چاره جهت رفع این مشکل باشند.

برچسب ها:
ابرو احمدی نژاد اقتصادی امام جمعه امام جمعه رفسنجان:اگر احمدی نژاد اجازه دهد با آبرو و معیشت مردم بازی شود قطعا لکه ننگ و سیاهی بر پیشانی این دولت خواهد ماند. تورم دولت رفسنجان رمضانی پور سیاهی گرانی ها مردم معیشت ننگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان