دیدار مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان با نماینده بان کی مون

  • شناسه خبر: 11219
دیدار مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان با نماینده بان کی مون

خانه خشتی:مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان مراتب اعتراض خود را به نقض مکرر تمامیت ارضی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد. خانه خشتی به نقل از فارس،سید عمار الموسوی مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در دیدار با رابرت واتکنز نماینده شخصی بان کی […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان با نماینده بان کی مون

خانه خشتی:مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان مراتب اعتراض خود را به نقض مکرر تمامیت ارضی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس،سید عمار الموسوی مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان در دیدار با رابرت واتکنز نماینده شخصی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در لبنان تاکید کرد که تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به اراضی و حریم هوایی لبنان همچنان ادامه دارد.

وی در این گفتگو با اشاره به ادامه تهدیدات این رژیم علیه لبنان از سکوت جامعه جهانی در قبال این تهدیدات انتقاد کرده و گفت که تازه ترین این تهدیدات، از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد هدف قرار دادن زیر ساخت ها و مراکز رسمی لبنان مطرح شده است.

بر اساس بیانیه روابط عمومی حزب الله تحولات اخیر لبنان در زمینه مسئله ربوده شده های لبنانی در سوریه در این دیدار مطرح شد و نشانه های مثبتی در این زمینه بویژه بعد از آزادی حسین علی عمر یکی از شهروندان ربوده شده لبنانی وجود دارد.

در این دیدار همچنین بر اولویت فعالیت در راستای تقویت ثبات داخلی در لبنان و پیشبرد حل پرونده های سیاسی و معیشتی مردم لبنان توافق شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان