بولتون: سفر بان‌کی‌مون به ایران بدترین اشتباه وی است

  • شناسه خبر: 11183
بولتون: سفر بان‌کی‌مون به ایران بدترین اشتباه وی است

خانه خشتی:نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل سفر بان‌کی‌مون برای اجلاس غیرمتعهدها در تهران را بزرگترین اشتباه وی خواند که باعث مشروعیت تهران می‌شود. خانه خشتی به نقل از فارس،«جان بولتون»، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل تصمیم بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل برای حضور در اجلاس تهران را «بدترین اشتباه» وی از زمان نشستنش […]

خانه » آخرین اخبار » بولتون: سفر بان‌کی‌مون به ایران بدترین اشتباه وی است

خانه خشتی:نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل سفر بان‌کی‌مون برای اجلاس غیرمتعهدها در تهران را بزرگترین اشتباه وی خواند که باعث مشروعیت تهران می‌شود.

خانه خشتی به نقل از فارس،«جان بولتون»، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل تصمیم بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل برای حضور در اجلاس تهران را «بدترین اشتباه» وی از زمان نشستنش بر صندلی دبیرکلی این سازمان عنوان کرد.

جان بولتون در مصاحبه با خبرنگاران درباره حضور دبیرکل سازمان ملل در تهران گفت: «این کار به ایران مشروعیت می‌دهد… رفتن دبیرکل سازمان ملل به ایران، به این کشور مشروعیت می‌دهد. من بیش از بیست سال است بان‌ را می‌شناسم. این بدترین اشتباهی بود که او از زمان رسیدن به سمت دبیرکلی این سازمان مرتکب شده است».

پایگاه خبری واشنگتن اگزمینر نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا سعی کرد در مراحل اولیه ریاست جمهوری‌اش نشان دهد برنامه‌هایش در خصوص ایران باعث اعتباربخشی به آمریکا در سطح بین‌المللی شد و تحمیل تحریم‌های شدیدتر علیه تهران را تسهیل کرد، اما سفر دبیرکل سازمان ملل به تهران بر تلاش‌های اوباما برای منزوی کردن ایران خط بطلان کشید.

جان بولتون همچنین سیاستهای دولت اوباما را توهم‌آمیز خواند و گفت امیدی ندارد وی با این سیاستها بتواند مانعی بر سر دستیابی ایران به چیزی که به زعم او بمب هسته‌ای است، شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان