بازیکنان صنعت مس رفسنجان بومی خواهند شد

  • شناسه خبر: 11142
بازیکنان صنعت مس رفسنجان بومی خواهند شد

نشست مطبوعاتی روز گذشته با حضور مدیر عامل، سرمربی، و دیگر اعضای باشگاه مس، در سالن کنفرانس باشگاه مس رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، در این نشست زین الدینی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: قبل از فکرکردن به لیگ برتر باید امکانات و تجهیزات سخت افزاری را در رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » بازیکنان صنعت مس رفسنجان بومی خواهند شد

نشست مطبوعاتی روز گذشته با حضور مدیر عامل، سرمربی، و دیگر اعضای باشگاه مس، در سالن کنفرانس باشگاه مس رفسنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، در این نشست زین الدینی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: قبل از فکرکردن به لیگ برتر باید امکانات و تجهیزات سخت افزاری را در رفسنجان ایجاد کنیم.
وی با اشاره به سابقه ورزش فوتبال سرمربی مس رفسنجان افزود: آقای فروتن در عرصه آموزش رده های پایه شهره هستند و در چند وقت اخیرپیشرفت چشمگیری در رشد بازیکنان داشته ایم.
وی خاطرنشان کرد: در سه سال آینده هفتاد درصد از بازیکنان صنعت مس رفسنجان بومی خواهند شد.
هادوی قائم مقام باشگاه مس رفسنجان نیز هدف را اعتلا و پیشرفت ورزش رفسنجان دانست و افزود: ۱۱ پایگاه در گوشه و کنار رفسنجان، انار، کشکوئیه و نوق بالغ بر ۷۰۰ نفردر رده سنی ۶-۱۴ سال را تحت پوشش قرارداده اند.
وی تصریح کرد: رده های سنی از بین نونهالان، نوجوانان و جوانان می باشند و در مجموع تیم هایی که کشوری هستند بین رده سنی ۱۲-۱۳ سال است، که در ۳-۴ سال آینده میتوان امیدوار بود که بیشتر نیروها بچه های رفسنجان باشند.
هادوی گفت: ما در سمتی قرار گرفته ایم که بازی فوتبال آکادمی را در رفسنجان ایجاد کنیم. و امسال برای اولین بار ۷ نفر برای لیگ مربیگری می کنند.
وی از ۲۰ درصد بودجه امسال خبر داد و ابراز کرد: در فوتبال ایران ارزش افزوده به وجود نمی آید و هدف باشگاه مس کمک به دیگر هیئت های ورزشی است.
هادوی افزود: جشنواره ورزشی تیم های آکادمی فوتبال باشگاه روز ۱۷ شهریور ماه ساعت ۴ بعد از ظهر در سالن تختی برگزار میشود و کلیه نیروهایی که آموزش دیده اند حضور دارند. و یک سری مسابقات بین آنها برگزار می شود. و از طریق کمیته فنی، آکادمی ها امتیاز بندی میشوند.
علی سامره بازیکن مس رفسنجان نیز گفت: ما یک هدف داریم و هدف این است که به لیگ برتر صعود کنیم. و امیدوارم به کمک هم و در کنار هم این امر تحقق یابد. و برای موفقیت تیم باید دعا کنیم.
وی ادامه داد: هر کس برای کاری ساخته شده، من برای مربیگری آموزش میبینم و بعد وارد میدان میشوم.

برچسب ها:
بازیکنان صنعت مس رفسنجان بومی خواهند شد سرچشمه مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان