قرضاوی همکار موساد است

  • شناسه خبر: 11049
قرضاوی همکار موساد است

به گزارش “خانه خشتی” همسر سابق شیخ یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، با شکستن سکوت خود فاش کرد که همکاری قرضاوی با سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی “موساد” علت طلاق گرفتنش از قرضاوی بوده است. به گزارش پایگاه خبری العالم، نشریه «امان پست» نوشت: گزارش های اطلاعاتی عربی تایید کردند که “اسماء بن […]

خانه » آخرین اخبار » قرضاوی همکار موساد است

به گزارش “خانه خشتی”

همسر سابق شیخ یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان، با شکستن سکوت خود فاش کرد که همکاری قرضاوی با سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی “موساد” علت طلاق گرفتنش از قرضاوی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، نشریه «امان پست» نوشت: گزارش های اطلاعاتی عربی تایید کردند که “اسماء بن قاده”، همسر سابق اهل الجزایر شیخ یوسف قرضاوی، اسرار زیادی را فارش کرد که بیانگر ارتباط قرضاوی با سازمان موساد و دیدارهای پنهانی وی از تل‌آویو در سال ۲۰۱۰ است.

بر اساس این گزارش: از جمله اسراری که اسماء بن قاده فاش کرده این است که قرضاوی به زبان عبری حرف می زند و می نویسد. علاوه بر این، قرضاوی روابط محرمانه ای با اسرائیل دارد که همین امر باعث شده است تا امیر قطر، قرضاوی را به عنوان یک مهره برای خودش نگه دارد تا از جایگاه دینی قرضاوی و سمت او در انجمن علمای اسلامی برای اجرای نقشه های صهیونیستی – آمریکایی سوء استفاده کند، نقشه هایی که در اتاق های تاریک کنست (پارلمان) اسرائیل توافق درباره آن صورت گرفته است.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، قرضاوی از کنگره آمریکا، که یهودیان اکثریت آن را تشکیل می دهند، تقدیرنامه گرفته است. علاوه بر آن، وی مبالغی را در مقابل اجرای این نقش خود به منظور موفقیت نقشه های صهیونیستی – آمریکایی در جهان عرب دریافت کرده است.

وی یکی از میهمانان دائمی شبکه الجزیره قطر است و این شبکه از وی به عنوان ابزاری علیه برخی نظام‌های منطقه و کشورهای عربی استفاده می‌کند.

برچسب ها:
قرضاوی همکار موساد است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان