شیرین کاری جدید شیرین عبادی: برنده نوبل حقوق بشر ، همسرش را به لندن راه نمی دهد!

  • شناسه خبر: 4100
شیرین کاری جدید شیرین عبادی: برنده نوبل حقوق بشر ، همسرش را به لندن راه نمی دهد!

جواد توسلیان همسر شیرین عبادی در اواخر سال گذشته ، در حالی کشور را به مقصد کانادا و آمریکا ترک نمود که شیرین عبادی تلاش های زیادی برای منصرف نمودن او از سفر به خارج از کشور به عمل آورده بود. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  باشگاه خبرنگاران یکی از اقوام نزدیک جواد […]

خانه » آخرین اخبار » شیرین کاری جدید شیرین عبادی: برنده نوبل حقوق بشر ، همسرش را به لندن راه نمی دهد!

جواد توسلیان همسر شیرین عبادی در اواخر سال گذشته ، در حالی کشور را به مقصد کانادا و آمریکا ترک نمود که شیرین عبادی تلاش های زیادی برای منصرف نمودن او از سفر به خارج از کشور به عمل آورده بود. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  باشگاه خبرنگاران یکی از اقوام نزدیک جواد توسلیان در حالیکه از زورگویی های شیرین عبادی نسبت به همسرش بشدت خشمگین بود ، طی تماسی با یکی از خبرنگاران ما اظهار داشت: از آنجا که پیش از این خانم عبادی در محافل مختلف فتنه گران و ضد انقلاب و در دیدار با بسیاری از دیپلمات های اروپایی و آمریکایی ،‌شوهرش را ممنوع الخروج و گروگان دولت ایران معرفی کرده بود ، لذا خروج توسلیان از کشور موجب آشکار شدن دروغ بزرگ عبادی می گردید.

نامبرده افزوده است : شیرین عبادی پس از چند بار نهی جدی همسرش از سفر به خارج ، وقتی به نتیجه نمی رسد ، از فرزندانش برای منصرف کردن آقای توسلیان کمک می گیرد و در مرحله بعدی به تعدادی از بستگان متوسل می شود. اما وقتی که بطور غیرمنتظره ای از حضور توسلیان در خارج مطلع می شود ، بشدت برآشفته شده و ضمن پرخاش و فحاشی های رکیک به همسرش از او می خواهد که لااقل به لندن نرود و هرچه سریعتر به ایران بازگردد. این درحالی است که آقای توسلیان قصد داشته به دیدار برادرش برود ( برادری که مدت هاست ساکن لندن است و سالهاست که او را ندیده).

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان