پژو رسماً اعتراف کرد/ کاهش ۳۱درصدی فروش درپی تحریم ایران

  • شناسه خبر: 9997
پژو رسماً اعتراف کرد/ کاهش ۳۱درصدی فروش درپی تحریم ایران

خانه خشتی:شرکت پژوی فرانسه با اشاره ضمنی به زیان خود از تحریم‌ها علیه ایران تصریح کرد تحت تاثیر این تحریم‌ها فروش سی‌کی‌دی این شرکت در نیمه نخست ۲۰۱۲ با کاهش ۳۱.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۴۳ هزار دستگاه رسید. خانه خشتی به نقل از فارس، شرکت فرانسوی پژو سیتروئن در گزارش […]

خانه » آخرین اخبار » پژو رسماً اعتراف کرد/ کاهش ۳۱درصدی فروش درپی تحریم ایران

خانه خشتی:شرکت پژوی فرانسه با اشاره ضمنی به زیان خود از تحریم‌ها علیه ایران تصریح کرد تحت تاثیر این تحریم‌ها فروش سی‌کی‌دی این شرکت در نیمه نخست ۲۰۱۲ با کاهش ۳۱.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۴۳ هزار دستگاه رسید.

خانه خشتی به نقل از فارس، شرکت فرانسوی پژو سیتروئن در گزارش عملکرد خود در نیمه نخست ۲۰۱۲ به کاهش شدید فروش خود در اثر تحریم ها علیه ایران اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، فروش محصولات این شرکت در قالب سی کی دی در جهان طی نیمه نخست ۲۰۱۲ با کاهش ۳۱.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد. ایران محصولات این شرکت را در قالب سی کی دی وارد می کند.

پژو در گزارش عملکرد خود در این باره نوشت: فروش واحدهای سی کی دی این شرکت در نیمه نخست ۲۰۱۲ به ۱۴۳ هزار واحد رسید که کاهش ۳۱.۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

این گزارش افزود: «تحریم های فزاینده علیه ایران تامین مالی فروش واحدهای سی کی دی به مقصد ایران را غیرممکن ساخت که در نتیجه این شرکت فروش چنین واحدهایی به ایران در نیمه نخست ۲۰۱۲ و در راستای مقررات بین المللی را متوقف کرد».

بر اساس این گزارش کل فروش محصولات پژو سیتروئن در جهان طی این مدت با کاهش ۱۳ درصدی نسبت به نیمه نخست ۲۰۱۲ مواجه شده و به ۱.۶۱۹ میلیون دستگاه رسیده است. از این رقم ۱.۴۷۶ میلیون دستگاه به صورت مونتاژ بوده که با کاهش ۱۰.۷ درصدی مواجه شده است، ۱۴۳ هزار دستگاه به صورت سی کی دی بوده و بقیه به صورت تولید کامل در کارخانه های اختصاصی این شرکت تولید شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان