هنیه و موافی دیدار کردند/ رمضان عبدالله هم با موافی دیدار می‌کند

  • شناسه خبر: 9881
هنیه و موافی دیدار کردند/ رمضان عبدالله هم با موافی دیدار می‌کند

خانه خشتی:دقایقی قبل دیدار “اسماعیل هنیه” نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین با رئیس دستگاه اطلاعات مصر به پایان رسید و دو طرف در این دیدار مسائل مختلف از جمله واردات سوخت به غزه را بررسی کردند. خانه خشتی به نقل از فارس؛هنیه در دیدار با “مراد موافی” بسیاری از مسائل فلسطین از جمله آشتی ملی را […]

خانه » آخرین اخبار » هنیه و موافی دیدار کردند/ رمضان عبدالله هم با موافی دیدار می‌کند

خانه خشتی:دقایقی قبل دیدار “اسماعیل هنیه” نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین با رئیس دستگاه اطلاعات مصر به پایان رسید و دو طرف در این دیدار مسائل مختلف از جمله واردات سوخت به غزه را بررسی کردند.

خانه خشتی به نقل از فارس؛هنیه در دیدار با “مراد موافی” بسیاری از مسائل فلسطین از جمله آشتی ملی را مورد بررسی قرار داد.

“ابراهیم الدراوی” مدیر مرکز مطالعات فلسطین در قاهره در این باره اظهار داشت: هنیه در دیدار با رئیس دستگاه اطلاعات مصر، پرونده آشتی ملی و موانع بر سر راه اجرایی شدن آن و نیز محاصره تحمیلی بر نوار غزه را بررسی کرد.

به گفته وی از جمله موضوعات مورد بحث دو طرف در این دیدار موضوع سوخت ارسالی مصر به غزه بود که از مدت‌ها پیش قطع شده است و همچنین موضوع بحران برق بود که نوار غزه در نتیجه قطع ارسال سوخت و از کار افتادن نیروگاه برق غزه با آن مواجه است.

دیدار هنیه با موافی در حالی است که تا چند دقیقه دیگر نیز “رمضان عبدالله شلح” دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با موافی دیدار و درباره اوضاع فلسطین و جهان عرب با وی بحث و گفت‌وگو خواهد کرد.

رمضان عبدالله دیروز نیز با “محمد بدیع” رهبر جماعت اخوان‌المسلمون مصر دیدار کرد و بدیع در این دیدار خواستار تسریع در روند آشتی ملی شد.

هنیه قرار است امشب نیز با “محمد مرسی” رئیس جمهور مصر دیدار و با وی درباره موضوعات مختلف اعم از محاصره تحمیلی بر نوار غزه، آشتی ملی و تجاوزات صهیونیست‌ها در شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی به گفت‌وگو بپردازد.

انتهای پیام/++

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان