لاوروف:مواضع آمریکا درباره بمباران دمشق، تاییدکننده تروریسم است

  • شناسه خبر: 9802
لاوروف:مواضع آمریکا درباره بمباران دمشق، تاییدکننده تروریسم است

خانه خشتی:پس از واکنش وزارت خارجه آمریکا به انفجارهای دمشق و توجیه‌پذیر خواندن این اقدامات در سوریه، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به شدت از این اظهارات انتقاد کرد. خانه خشتی به نقل از فارس،شبکه روسی راشا تودی، در خبری کوتاه از انتقاد “سرگئی لاروف” وزیر خارجه روسیه نسبت به مقامات آمریکایی و تلاش آنها […]

خانه » آخرین اخبار » لاوروف:مواضع آمریکا درباره بمباران دمشق، تاییدکننده تروریسم است

خانه خشتی:پس از واکنش وزارت خارجه آمریکا به انفجارهای دمشق و توجیه‌پذیر خواندن این اقدامات در سوریه، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به شدت از این اظهارات انتقاد کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس،شبکه روسی راشا تودی، در خبری کوتاه از انتقاد “سرگئی لاروف” وزیر خارجه روسیه نسبت به مقامات آمریکایی و تلاش آنها برای مداخله نظامی در سوریه خبر داد.

به گزارش این شبکه، لاوروف در صحبت‌های امروز خود ضمن انتقاد از اظهارات آمریکایی‌ها که خواستار حمله مستقیم به دمشق شده بودند، گفته است: اظهارات آمریکا در مورد بمباران مستقیم دمشق، تاییدکننده تروریسم است.

وی همچنین با اشاره به بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا که اقدامات تروریستی در سوریه را توجیه‌پذیر دانسته بود، تصریح کرد که واکنش آمریکا به انفجارهای دمشق توجیه آشکارای اقدامات تروریستی است.

آمریکا بارها به حمایت آشکار از گروهک‌های مسلح داخل سوریه پرداخته و همچنین تلاش می‌کند تا با حمایت‌های پشت پرده، این گروه‌ها را هرچه بیشتر تقویت کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان