گردان‌های قسام: تهدیدات اسرائیل هرگز ترسی در دل مقاومت ایجاد نخواهد کرد

  • شناسه خبر: 9793
گردان‌های قسام: تهدیدات اسرائیل هرگز ترسی در دل مقاومت ایجاد نخواهد کرد

خانه خشتی:گردان‌های شهید”عزالدین القسام” شاخه نظامی جنبش حماس با اشاره به تهدیدات تازه رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه تاکید کرد که این تهدیدات هرگز ترسی در دل مقاومت ایجاد نخواهد کرد. خانه خشتی به نقل از فارس، گردان‌های قسام در واکنش به تهدیدات رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه […]

خانه » آخرین اخبار » گردان‌های قسام: تهدیدات اسرائیل هرگز ترسی در دل مقاومت ایجاد نخواهد کرد

خانه خشتی:گردان‌های شهید”عزالدین القسام” شاخه نظامی جنبش حماس با اشاره به تهدیدات تازه رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه تاکید کرد که این تهدیدات هرگز ترسی در دل مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس، گردان‌های قسام در واکنش به تهدیدات رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه تاکید کرد که این تهدیدات را جدی می‌گیرد اما در عین حال هیچ ترس و واهمه‌ای از این تهدیدات ندارد.

“ابوعبیده” سخنگوی گردان‌های قسام در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: تهدیدات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مقاومت آن چیز تازه‌ای نیست؛ رژیم اشغالگر برنامه‌های داخلی و خارجی دارد که برای تحقق آن تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد که مقاومت این تهدیدات را جدی می‌گیرد و افزود: رژیم اشغالگر دائما در وضعیت ترس و پریشانی در مقابل مقاومت قرار دارد و این بخشی از بهای حضور اشغالگران در سرزمین فلسطین است.

ابوعبیده تاکید کرد که گردان‌های قسام خود را برای وقایع بسیار بدتر آماده کرده است و تجاوز به نوار غزه هرگز برای اشغالگران ساده نخواهد بود و آنها بهای سنگینی برای این تجاوز پرداخت خواهند کرد.

وی در خصوص هماهنگی بین گروه‌ها نیز اظهار داشت: هماهنگی‌های پیشرفته‌ای بین گروه‌ها وجود دارد و تجربه اخیر نیز این را ثابت کرد به گونه‌ای که شاهد آگاهی و نظم و انضباط بیشتر بودیم.

وی افزود که سطح آگاهی و هوشیاری مقاومت بالاست و قادر است به طور موثری جنگ را مدیریت کند و رژیم اشغالگر را شکست خواهد داد.

“بنی گانتس” رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد که آرامش در منطقه نوار غزه نسبی است و ارتش در نهایت مجبور به انجام عملیات نظامی در این منطقه خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان