پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آذین هدایای خود را تقدیم کمیته حضرت امام(ره) کرد / عکس

به گزارش خانه خشتی، جلسه شورای اداری رفسنجان صبح امروز در محل فرمانداری با حضور دو نماینده سابق و فعلی مردم شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رمضانی پور جمعه رفسنجان در این جلسه بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و همچنین به ایام سالگرد امام راحل و برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در مصلی امام خامنه ای اشاره کرد.

حسین آذین نماینده سابق در سخنانش به پیگیری مطالبات مردمی در طول دوره چهارساله خدمت خود اشاره کرد و از نتایج پایانی پروژه پیروشیمی سخن گفت و به پیگیری صورت گرفته در زمینه ساماندهی دو محور پر خطر رفسنجان به زرند و رفسنجان نوق اشاره کرد.

احمد محمدی انارکی نماینده فعلی مردم نیز از امیدوار کردن مردم به نظام سخن گفت و با اشاره به تک محصولی بودن شهرستان و مشکلاتی در این زمینه بر توجه کردن به صنایع پایین دستی از جمله مس و پتروشیمی تاکید کرد.

ملانوری فرماندار رفسنجان نیز از همایش رفسنجان تدبیر، توسعه و تلاش که قرار است در نیمه دوم شهریور امسال برگزار شود سخن گفت .

در پایان جلسه از سوی ادارات و سازمان های مختلف شهرستان از جمله فرمانداری و دفتر امام جمعه، شورای اسلامی شهر و شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، اداره اطلاعات، دانشگاه های علوم پزشکی، ولیعصر(عج) و آزاد اسلامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، برق، کمیته امداد امام(ره)، شوراهای اسلامی و بخشداری بخش های کشکوئیه و فردوس و اداره آموزش و پرورش و امور ایثارگران شهرستان هدایایی جهت اهدا به حسین آذین نماینده سابق و به پاس زحمات وی در دوارن نمایندگی تدارک دیده شده بود .

آذین اعلام کرد که تمامی این هدایا را به کمیته حضرت امام(ره) تقدیم می کنم و در امور که قبلا هماهنگ شده است به مصرف می رسد.

خروج از نسخه موبایل