در جلسه شورای اداری صورت گرفت؛

آذین هدایای خود را تقدیم کمیته حضرت امام(ره) کرد / عکس

  • شناسه خبر: 97267
آذین هدایای خود را تقدیم کمیته حضرت امام(ره) کرد / عکس

حسین آذین نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هدایای تقدیمی از سوی ادارات و سازمان های مختلف شهرستان را به کمیته حضرت امام(ره) اهدا کرد.

خانه » آخرین اخبار » آذین هدایای خود را تقدیم کمیته حضرت امام(ره) کرد / عکس

به گزارش خانه خشتی، جلسه شورای اداری رفسنجان صبح امروز در محل فرمانداری با حضور دو نماینده سابق و فعلی مردم شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رمضانی پور جمعه رفسنجان در این جلسه بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و همچنین به ایام سالگرد امام راحل و برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در مصلی امام خامنه ای اشاره کرد.

حسین آذین نماینده سابق در سخنانش به پیگیری مطالبات مردمی در طول دوره چهارساله خدمت خود اشاره کرد و از نتایج پایانی پروژه پیروشیمی سخن گفت و به پیگیری صورت گرفته در زمینه ساماندهی دو محور پر خطر رفسنجان به زرند و رفسنجان نوق اشاره کرد.

IMG_1213

احمد محمدی انارکی نماینده فعلی مردم نیز از امیدوار کردن مردم به نظام سخن گفت و با اشاره به تک محصولی بودن شهرستان و مشکلاتی در این زمینه بر توجه کردن به صنایع پایین دستی از جمله مس و پتروشیمی تاکید کرد.

ملانوری فرماندار رفسنجان نیز از همایش رفسنجان تدبیر، توسعه و تلاش که قرار است در نیمه دوم شهریور امسال برگزار شود سخن گفت .

در پایان جلسه از سوی ادارات و سازمان های مختلف شهرستان از جمله فرمانداری و دفتر امام جمعه، شورای اسلامی شهر و شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، اداره اطلاعات، دانشگاه های علوم پزشکی، ولیعصر(عج) و آزاد اسلامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، برق، کمیته امداد امام(ره)، شوراهای اسلامی و بخشداری بخش های کشکوئیه و فردوس و اداره آموزش و پرورش و امور ایثارگران شهرستان هدایایی جهت اهدا به حسین آذین نماینده سابق و به پاس زحمات وی در دوارن نمایندگی تدارک دیده شده بود .

IMG_1239

آذین اعلام کرد که تمامی این هدایا را به کمیته حضرت امام(ره) تقدیم می کنم و در امور که قبلا هماهنگ شده است به مصرف می رسد.

IMG_1243 IMG_1249 IMG_1232

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نیلوفر

    وقتی جزییات صحبت های مدعوین در شورای اداری تبدیل به خبرهای جداگانه می شود اهمیت خبر اصلی که خود تشکیل شورای اداری ،خبری نیست که جز به غرض بتوان آن را نادیده گرفت !!!!!!! به شعور خوانندگان احترام بگذارید

    محمد

    آیا می دانید اگر ایستگاه راه آهن به رفسنجان برسد چه برکاتی برای رفسنجان دارد همه برای آن تلاش ومطالبه گری می کردند. ۱-حمل آسان پسته به دیگر نقاط کشور وبالارفتن قیمت پسته ۲-مسافرت آسان شهروندان عزیز که باعث بالا رفتن شادی ونشاط مردم میشود ۳-عرضه مستقیم کالا از کارخانه به دست مردم وپایین آمدن قیمت تمام شده کالاها -.....

    صادق

    سلام ودرود خدا بر دکتر آذین وسلام بر مهندس انارکی عزیز دکتر رفت مهندس آمد دکتر تلاش خودش را برای باند دوم جاده نوق کرد وانتظار داریم مهندس این پروژه را به اتمام برساند

    رفسنجانی

    خدا قوت مرد خدا!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان