قطر میزبان سپرموشکی آمریکا برای حمایت از اسرائیل

  • شناسه خبر: 9720
قطر میزبان سپرموشکی آمریکا برای حمایت از اسرائیل

خانه خشتی:مطبوعات آمریکایی اعلام کردند که قطر میزبان سپر موشکی آمریکا در خاک خود با هدف تامین امنیت اسرائیل خواهد بود. خانه خشتی به نقل از فارس،مطبوعات آمریکایی در شماره امروز خود خبر دادند که قطر میزبان سپر موشکی آمریکا در خاک خود با هدف تامین امنیت اسرائیل خواهد بود. در این ارتباط روزنامه وال […]

خانه » آخرین اخبار » قطر میزبان سپرموشکی آمریکا برای حمایت از اسرائیل

خانه خشتی:مطبوعات آمریکایی اعلام کردند که قطر میزبان سپر موشکی آمریکا در خاک خود با هدف تامین امنیت اسرائیل خواهد بود.

خانه خشتی به نقل از فارس،مطبوعات آمریکایی در شماره امروز خود خبر دادند که قطر میزبان سپر موشکی آمریکا در خاک خود با هدف تامین امنیت اسرائیل خواهد بود.

در این ارتباط روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت که واشنگتن قصد دارد، ایستگاه راداری را در مکانی سری در کشور قطر نصب کند.

هدف اصلی از نصب این ایستگاه راداری حمایت و محافظت از منافع آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی از آنچه خطر موشکی ایران نامیده می‌شود ، عنوان شده است.

براساس این گزارش، قرار است، آموزش‌های نظامی از ۱۶ تا ۲۷ سپتامبر آینده در خلیج فارس و پایگاه‌های دیگری برگزار شود که در آن ۲۰ کشور شرکت خواهند کرد.

سپر موشکی آمریکا درحالی در قطر نصب خواهد شد که پیشتر ترکیه با نصب بخشی از این سپر در خاک خود برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی موافقت کرده بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان