درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

  • شناسه خبر: 97197
درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم خوش درخشیدند.

خانه » آخرین اخبار » درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

 مدیر پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبر نگار خانه خشتی  گفت: ۶ دانش آموز رفسنجانی با ارائه فیلم های صدثانیه ای بر پایه علمی در جشنواره ابن هیثم، برتر کشوری شناخته شدند.

خالقی تصریح کرد: فیلم های دانش آموزان سه گروه از مدارس فرزانگان متوسطه اول و علامه حلی متوسطه دوم، برتر کشوری شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم  ها شامل نامرئی کننده اجسام ، ثابت کننده مجازی حرکت های دورانی و نیز  ساخت جمع کننده انرژی خورشیدی با درب قابلمه و فویل آلومینیومی بودند .

خالقی با اشاره به اینکه این جشنواره از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود اظهار کرد: نتایج این جشنواره در اواخر اردیبهشت امسال اعلام گردید.

وی ادامه داد: در این جشنواره دانش آموزی که در کشورهای اسلامی برگزار می شود کوثر خالقی و پردیس خراسانی از دبیرستان فرزانگان دوره اول متوسطه و محمدیعقوبی، علی اسماعیلی نسب، امین ابراهیمی پور، روح الله سلیمانی، امیر محمد کریمی و سید عماد حسینی از دبیرستان علامه حلی متوسطه دوم از پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) اعزام شدند و توانستند با ارائه فعالیت در مبحث نور رتبه برتر کشوری را از آن خود کنند.

 مدیر پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان بیان کرد: ده هزار فیلم صدثانیه ای بر پایه علمی از سراسر کشور  به دبیرخانه این جشنواره ارسال و صد فیلم انتخاب شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان