با حضور سعید پور صمیمی و پریزاد سیف؛

شانزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی در سالن اوستا برگزار شد

  • شناسه خبر: 97191
شانزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی در سالن اوستا برگزار شد

شانزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با حضور استاد سعید پور صمیمی و پریزاد سیف و دیگر هنرمندان کشوری در سالن اوستا برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » شانزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی در سالن اوستا برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، محمدرضا حسنی رنجبر مدیر اجرایی تولید نمایش کمدی از حضور استاد سعید پورصمیمی، پریزاد سیف، اکبر ثابت کسایی، علیرضا گیلان پور، فرهاد بشارتی، حسین مدحت، داریوش رعیت، بهزاد محمدی، سعید محبی، فرشاد فرهودی، محمد حیاتی پور و … در شانزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی خبر داد و گفت: در این جلسه که به همت دفتر طنز در سالن اوستا برگزار شد، پریزاد سیف بازیگر و کارگردان تئاتر درباره بداهه گویی در هر سبک نمایشی سخن گفت.

وی افزود: پریزاد سیف در ادامه این جلسه به آزادی بازیگر در برخی سبک ها برای بداهه گویی و بداهه پردازی و ابزار و تکنیک هایی که به همین منظور به بازیگر کمک می کند، اشاره کرد.

مدیر اجرایی تولید نمایش کمدی هم چنین از برگزاری هفدهمین جلسه تولید نمایش کمدی در تیرماه سال جاری خبر داد.

photo_2016-06-01_09-59-40
لازم به ذکر است پریزاد سیف متولد تهران بازیگر، نویسنده و کارگردان و مدرس، دارنده مدرک کارشناسی بازیگری از دانشکده ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده ی سینما –تئاتر دانشگاه هنر، فارغ التحصیل کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان و مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ ا آغاز و با کارگردان هایی چون سعید پورصمیمی، حمید امجد، الهام پاوه نژاد و کتایون حسین زاده و … همکاری داشته است.
سعید پورصمیمی متولد ۱۳۲۲ در تهران، بازیگر، کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای مدرک رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین برای فیلم های «ناخدا خورشید»، «تحفه ها» و «پرده آخر» برای بهترین بازیگر نقش دوم شده است .

photo_2016-06-01_09-59-55

برچسب ها:
نمایش کمدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان