فراخوان عمومی خیریه بین المللی زنجیره امید رفسنجان منتشر شد

  • شناسه خبر: 97174
فراخوان عمومی خیریه بین المللی زنجیره امید رفسنجان منتشر شد

خیریه زنجیره امید رفسنجان طی فراخوانی از کلیه خیرین، مسئولین و دیگر اقشار جامعه جهت بازدید از بزرگترین و مجهزترین کلینک کاردرمانی و گفتار درمانی جنوب شرق کشور دعوت کرد.

خانه » آخرین اخبار » فراخوان عمومی خیریه بین المللی زنجیره امید رفسنجان منتشر شد

به گزارش خانه خشتی، مدیریت روابط عمومی زنجیره امید رفسنجان، طی اطلاعیه ای از کلیه خیرین، مسئولین و دیگر اقشار جامعه جهت بازدید از کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی، بزرگترین و مجهزترین کلینک کاردرمانی و گفتار درمانی جنوب شرق کشور دعوت کرد.

خیریه بین المللی زنجیره امید رفسنجان (حامی کودکان بیمار زیر هجده سال) در ادامه از خیرین محترم درخواست کرد برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر، به کلینیک زنجیره امید واقع در خیابان معلم مراجعه کرده و یا با شماره های ۰۹۰۱۰۵۱۶۷۶۶ و ۳۴۳۳۰۳۱۰ تماس بگیرند.

photo_2016-05-31_21-51-12

مدیریت روابط عمومی زنجیره امید در ادامه این اطلاعیه حضور خیرین و مسئولین را موجب دلگرمی این مرکز و کودکان یبمار زیر هجده سال بیان کرده است.

لازم به توضیح است مؤسسه خیریه زنجیره امید رفسنجان فعالیت خود را از اسفند ماه ۱۳۸۸ به طور رسمی آغاز کرده‌ و تاکنون کودکان نیازمند زیادی پذیرش و مراحل درمان خود را طی کرده‌اند و تعدادی از آن ها نیز در فهرست انتظار درمان قرار دارند.

برچسب ها:
زنجیره امید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان