شیطنت رسانه‌های صهیونیستی درباره اظهارات افشارزاده/تیرشان به سنگ خورده

  • شناسه خبر: 9714
شیطنت رسانه‌های صهیونیستی درباره اظهارات افشارزاده/تیرشان به سنگ خورده

خانه خشتی:رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز با شیطنت در انتشار اظهارات دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران اعلام کردند که ورزشکاران ایرانی در المپیک مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی به میدان خواهند رفت. خانه خشتی به نقل از فارس، قبل از شروع مسابقات المپیک ۲۰۱۲ مسئولان رژیم صهیونیستی تلاش زیادی داشتند تا با لابی های خود همچون […]

خانه » آخرین اخبار » شیطنت رسانه‌های صهیونیستی درباره اظهارات افشارزاده/تیرشان به سنگ خورده

خانه خشتی:رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز با شیطنت در انتشار اظهارات دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران اعلام کردند که ورزشکاران ایرانی در المپیک مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی به میدان خواهند رفت.

خانه خشتی به نقل از فارس، قبل از شروع مسابقات المپیک ۲۰۱۲ مسئولان رژیم صهیونیستی تلاش زیادی داشتند تا با لابی های خود همچون عرصه های سیاسی شیطنت کرده و مقدمات حاشیه سازی برای کاروان ایران را فراهم کنند.

اقدام اصلی صهیونیست ها در کشتی بود، حس رویارویی یا عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نماینده‌های رژیم صهیونیستی آنها را به شدت آزار می دهد و به همین دلیل آنها در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۲ دست به شیطنت های زیادی زدند، اما با حذف نماینده های اسرائیلی تیرشان به سنگ خورد.

همین امر سبب شده تا از روزها پیش از شروع بازی‌ها این مسئله موضوع مهم محفل‌های خبری و ورزشی شود تا جایی که امروز رسانه‌های اسرائیلی با شیطنت در تغییر اظهارات بهرام افشار زاده سعی کردند صحبت‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران را آن طور که خودشان دوست دارند، بازتاب دهند.

افشارزاده در دهکده ورزشکاران در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد که ایران به روح ورزش احترام گذاشته و ورزشکاران ایرانی به دلیل ملیت سایر شرکت‌کنندگان رقابت‌ها را تحریم نخواهند کرد.

وی همچنین گفته است: ما با تبعیت از رفتار ورزشی با ورزشکاران کشورها مبارزه خواهیم کرد.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی که از گرفتن جواب از افشارزاده برای مبارزه ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی عاجز ماندند، سعی کردند با تغییر در محتوای صحبت‌ها تیتر این خبر را به این شکل تغییر دهند: “ورزشکاران ایرانی مقابل نمایندگان اسرائیل بازی خواهند کرد”

این در حالی است که افشارزاده هیچ صحبتی در این خصوص نداشته و از لفظ اسرائیل در میان صحبت‌هایش استفاده نکرده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان