مربی کاراته در رفسنجان مطرح کرد:

عدم حمایت مالی موجب فاصله گرفتن ورزشکاران از ورزش می شود

  • شناسه خبر: 97113
عدم حمایت مالی موجب فاصله گرفتن ورزشکاران از ورزش می شود

مهدی مغوی نژاد گفت: اگر مسئولین با حمایت خود در هر ورزشی وارد میدان شوند پیشرفت و انگیزه بیشتر خواهد شد و در کنار حمایت از ورزشکاران و پیشرفت یک ورزشکار، آینده درخشانی برای ورزش رفسنجان رقم خواهد خورد.

خانه » آخرین اخبار » عدم حمایت مالی موجب فاصله گرفتن ورزشکاران از ورزش می شود

به گزارش خانه خشتی، مهدی مغویی نژاد یکی از مربیان موفق کاراته ی شهرستان رفسنجان است که ورزش کاراته را از سال ۷۱ در باشگاه استاد وزیری زیر نظر اساتیدی چون محمدعلی صادقی ،محمدعلی کریم زاده تا رده کمربند ابی شروع نموده و از کمربند آبی به بعد زیر نظر استاد رحمانیان به فعالیت ورزشی خود ادامه داده است .
وی توانسته است از سال ۷۴ به بعد، عناوین مختلف استانی و کشوری و همچنین در سال ۸۴ اولین حکم بین المللی در مسابقات را از آن خود کند .
این ورزشکار کاراته کای رفسنجانی در گفتگو با خانه خشتی می گوید : فعالیت ورزشی خود را از سال ۹۲ به بعد با آقای جواد کریم زاده با تاسیس باشگاه ( برای زنده نگه داشتن یاد استادش شهیهان محمدرضا رحمانیان و جبران زحمات وی نام این باشگاه را “استاد رحمانیان “گذاشتیم )آغاز نمودم .

IMG_7675

وی ضمن تشکر از حمایتهای صالح نیا رئیس هیات ورزش رفسنجان و دکتر جمال زاده رئیس هیات کاراته رفسنجان اظهار داشت: رفسنجان دارای پتانسیل ها ،نخبه ها و استعدادهای خوبی می باشد ، بیشتر آنها از قشر متوسط و مستضعف می باشند که در مسابقات کشوری و استانی خوش می درخشند اگر از این قشر ورزشکار حمایت شود و انها انگیزه و دلگرمی داشته باشند به جرات می توان گفت به جایگاه واقعی خود که همان تیم ملی هست خواهند رسید .
مهدی مغویی نژاد با اشاره به اینکه جایگاه ورزش کاراته رفسنجان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است اظهار داشت : جایگاه کاراته ۴ تا ۵ سالی است که خیلی خوب شده است ولی هنوز به جایگاه واقعی که در سال قبل از ۸۰ بوده نرسیده است.
مغویی نژاد تصریح کرد :تنها شهرستان در استان کرمان که تیم ملی داشته و آمار تیم ملی اش بالا بوده شهرستان رفسنجان است .
وی از تشکیل کمیته راهبردی در زمینه ورزش کاراته خبر داد و گفت : قرار شده یک کمیته راهبردی متشکل از داوران ، مربیان و پیش کسوتها برای شهرستان تشکیل شود که پیش کسوت ها در این زمنیه همکاری کنند و ناظر بر این کمیته باشند.
مغویی نژاد در خصوص عدم انسجام و اتحاد بین باشگاه ها اظهار داشت :عدم انسجام بین باشگاه ها به علت این است که رقابت ورزشی سالم بین ورزشکاران و باشگاه ها وجود ندارد ،امیدواریم با تشکیل کمیته راهبردی بسیاری از مشکلات ازجمله عدم انسجام بین باشگاه ها هم از بین برود .

IMG_7676
وی جایگاه آینده کاراته رفسنجان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : آینده کاراته رفسنجان در زمان نه چندان دور ظرف ۳ تا ۴ سال آینده اگر رقابت ورزشی سالم باشد به جایگاه قبلیش بازخواهد گشت و مطمئن هستیم که ظرف ۳ تا ۴ سال آینده تیم ملی خواهیم داشت .
این مربی کاراته از ظرفیت ها و پتانسیل ها ی خوب شهرستان و عدم حمایت مالی از ورزش یاد کرد و گفت :اگر مسئولین با حمایت خود در هر ورزشی وارد میدان شوند پیشرفت و انگیزه بیشتر هم خواهد شد .اکثرا ورزشکاران به علت عدم حمایت مالی از ورزش فاصله می گیرند و مطمئن باشیم که در کنار حمایت از ورزشکاران و پیشرفت یک ورزشکار، آینده درخشانی برای ورزش رفسنجان رقم خواهیم زد .

برچسب ها:
خانه خشتی عدم حمایت کاراته رفسنجان مهدی مغویی نزاد ورزش کاراته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نجمه

    درود بر ورزشکاران رفسنجانی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان