قیمت جهانی نفت افزایش یافت

  • شناسه خبر: 9706
قیمت جهانی نفت افزایش یافت

خانه خشتی:به دنبال امیدواری کارشناسان اقتصادی نسبت به وضعیت تولیدات صنعتی چین، قیمت جهانی نفت امروز افزایش یافت و به مرز ۱۰۵ دلار رسید. خانه خشتی به نقل از فارس، قیمت جهانی نفت که روز گذشته با افت ۴ درصدی روبرو شده بود امروز بار دیگر ۰.۹ درصد افزایش یافته است . تازه ترین گزارش […]

خانه » آخرین اخبار » قیمت جهانی نفت افزایش یافت

خانه خشتی:به دنبال امیدواری کارشناسان اقتصادی نسبت به وضعیت تولیدات صنعتی چین، قیمت جهانی نفت امروز افزایش یافت و به مرز ۱۰۵ دلار رسید.

خانه خشتی به نقل از فارس، قیمت جهانی نفت که روز گذشته با افت ۴ درصدی روبرو شده بود امروز بار دیگر ۰.۹ درصد افزایش یافته است .

تازه ترین گزارش موسسه مالی اچ اس بی سی نشان می دهد شاخص تولیدات صنعتی در چین طی ماه جولای به ۴۹.۵ واحد رسیده است که این بالاترین رقم از ماه فوریه به شمار می رود . این رقم در ماه ژوئن نیز به کمتر از ۴۸.۲ واحد رسیده بود .

به اعتقاد کارشناسان انرژی ، میزان ذخایر نفتی آمریکا طی هفته گذشته برای پنجمین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است . بر این اساس قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه سپتامبر با ۸۰ سنت افزایش به بیش از ۸۸.۹۴ دلار رسیده است . قیمت نفت آمریکا روز گذشته با ۳.۶۹ دلار کاهش به کمتر از ۸۸.۱۴ دلار رسیده بود که پایین ترین میزان از ۱۳ جولای به شمار می رود . قیمت نفت از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ درصد کاهش داشته است .

این گزارش افزود ، در بازار لندن نیز هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با ۶۲ سنت افزایش به ۱۰۴.۸۶ دلار رسیده است . قیمت نفت برنت نیز روز گذشته با ۳.۳ درصد کاهش به ۱۰۳.۲۶ دلار رسیده بود .

کارشناسان انرژی در نظرسنجی بلومبرگ اعلام کردند میزان ذخایر نفتی آمریکا طی هفته گذشته بیش از ۱.۵ میلیون بشکه کاهش داشته است . موسسه تحقیقاتی آمریکن پترولیوم امروز گزارش خود در خصوص وضعیت ذخایر انرژی آمریکا را منتشر خواهد کرد

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان