پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

روحیه انقلابی مجلس خبرگان حفظ شد

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به رعایت تقوی، افزود: مردم در ۲۲ بهمن، روز قدس و … به میدان میایند و این روزها برای دشمن خیلی سخت می گذرد.

وی تصریح کرد: مردم ملت ایران باید واحد باشند و بدانند که با وحدانیت به پیروزی دست میابند.

رمضانی پور بیان کرد: مردم صاحب اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: شعار نوید بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم سر داده شده اما در عمل کاری انجام نشده است لذا امیدواریم این شعارها درقالب عملی شدن بتواند گره گشای امورمردم شود.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: گروههایی که علاقه دارند ایران با غرب رابطه داشته باشد گروه خوب نیست و مردم فریب این گروهها را نخورند.

وی بر تربیت صحیح فرزندان تأکید کرد و افزود: دوران کودکی مهمترین و زیر بنایی ترین دوره آموزشی و شکل گیری شخصیت برای انسانها و نقش های آموزشی و تربیتی مانند حکاکی بر سنگ از جهت ماندگار ی است.

وی تصریح کرد: پرورش حس خداپرستی در کودکان یکی از نعمت ها است و باید گرایش به انجام تکالیف الهی، حضور در مساجد، اقامه نماز در اول وقت، انجام روزهف شب زنده داری و سحر خیزی برای نماز صبح و صدقه دادن در فرزندان از سنسن کودکی و ۷ سالگی تقویت شود.

وی بیان داشت: برای دختران نیز از سنین کودکی حجاب کامل را به انها اموزش دهیم و از انجایی که حجاب با مانتو حجاب محسوب نمی شود لذا نباید بگذاریم د رآینده نقش چادر که با ارزش ترین چیز برای یک خانم است کم رنگ شود.

وی اظهار داشت: انتخاب دوره پنجم مجلس خبرگان انتخابی شایسته بود و روحیه انقلابی این مجلس حفظ شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در همه زمینه ها تدکید دارند افزو.د: ایشان به اصل انقلاب و اصل نظام جمهوری اسلامی دغدغه دارند و به یقین تمامی دستگاهها باید انقلابی باشندو همه باید در انقلاب تأثیر گذار باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این انقلاب نه تنها مال بسیجیان، روحانیت، جانبازان و طبقه پایین است بلکه متعلق به همه است و همه در پاسداشت از این نعمت باید کوشش کنند.

%

خروج از نسخه موبایل