طائب: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات باید از فتنه‌گران اعلام برائت کنند

  • شناسه خبر: 9694
طائب: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات باید از فتنه‌گران اعلام برائت کنند

خانه خشتی: یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی، گفت: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجبور به اعلام برائت از فتنه‌گران هستند. خانه خشتی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ملت ایران، فتنه سال۸۸ و […]

خانه » آخرین اخبار » طائب: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات باید از فتنه‌گران اعلام برائت کنند

خانه خشتی: یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی، گفت: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجبور به اعلام برائت از فتنه‌گران هستند.

خانه خشتی به نقل از فارس،
حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ملت ایران، فتنه سال۸۸ و اقدامات فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد، گفت: اصلاح‌طلبانی که قصد حضور در عرصه‌های سیاسی و انتخابات را دارند باید رسماً از فتنه‌گران اعلام برائت کنند و در غیر اینصورت مردم آنها را از حضور در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات محروم می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماجرای اهل فتنه و انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم همانند ماجرای آنها با انتخابات مجلس است، تصریح کرد: درباره فتنه‌گران هیچ موضوعی تغییر نکرده است و شرایط آنها همچون گذشته است؛ کسانی که حامی فتنه‌گران بودند راهی جز اعلام برائت از فتنه۸۸، برای حضور در انتخابات ندارند.

طائب در ادامه تاکید کرد: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات، مجبورند حرف جدیدی بزنند اما باید بدانند در صورت عدم اعلام برائت، مردم هیچ حرفی را از آنها نخواهند پذیرفت.

این استاد حوزه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از عدم اقبال مردم آگاه هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط فتنه‌گران با بیگانگان در فتنه ۸۸ موجب بی‌آبرویی اصلاح‌طلبان شده است بر همین اساس مردم در صورتی که اصلاح‌طلبان از فتنه‌گران اعلام برائت نکنند، به آنها اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.

وی در پایان گفت: برخی افراد اصلاح‌طلب نیز باید بدانند در صورت اعلام برائت سوری از فتنه گران، مردم متوجه اقدام آنها خواهند بود لذا لازم است با محکوم کردن رفتار براندازان خط و مرز خود را با آنها مشخص کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان