۲۰۰ نفر در سیرجان بیکار شدند

  • شناسه خبر: 9642
۲۰۰ نفر در سیرجان بیکار شدند

خانه خشتی: به دلیل کمبود و توزیع نامناسب مرغ توسط فروشندگان و توزیع‌‌کنندگان در شهرستان سیرجان، بیش از ۲۰۰ نفر بیکار شدند. خانه خشتی، با کمبود مرغ و عدم توزیع نامناسب آن توسط فروشندگان و توزیع‌ کنندگان مرغ در شهرستان سیرجان بیش از ۲۰۰ نفر بیکار شدند. محمد قوامی معاون اتحادیه مرغ‌فروشان سیرجان در این […]

خانه » آخرین اخبار » ۲۰۰ نفر در سیرجان بیکار شدند

خانه خشتی: به دلیل کمبود و توزیع نامناسب مرغ توسط فروشندگان و توزیع‌‌کنندگان در شهرستان سیرجان، بیش از ۲۰۰ نفر بیکار شدند.

خانه خشتی، با کمبود مرغ و عدم توزیع نامناسب آن توسط فروشندگان و توزیع‌ کنندگان مرغ در شهرستان سیرجان بیش از ۲۰۰ نفر بیکار شدند.

محمد قوامی معاون اتحادیه مرغ‌فروشان سیرجان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قرار بود ۱۲۰ فروشنده مرغ در سطح شهرستان سهمیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

قوامی خاطرنشان کرد: مدت یک ماه است که هیچ اقدامی در این زمینه نشده و کارگرانی که در این فروشگاه‌ها به طور مستقیم مشغول به کار بودند، بیکار شدند و کسی هم جوابگو نیست.

وی بیان داشت: در صورت توزیع توسط فروشندگان دست دلالان هم کوتاه می‌شود و اکنون که نمایشگاه‌های طرح ضیافت در کانتینر و ماشین مرغ را عرضه می‌کنند با صف‌های طولانی مواجه هستیم.

قوامی عنوان کرد: برخی شهروندان به منظور دریافت مرغ چند نوبت با خانواده و دوستان در صف می‌ایستند و مرغ می‌خرند و در بازار آزاد با استفاده و سود خوبی می‌فروشند و فروشگاه‌های ما هم تعطیل شده‌ است.

وی تصریح کرد: مسئولان استان به فکر ما هم باشند، زیرا خانواده‌های ما مخارج سنگین زندگی را از شغل ما تأمین می‌کنند و هرج و مرج هم در بازار توزیع گسترده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان