پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پیام فرماندار رفسنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروزه با پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی ،جهان هستی بسیار کوچک می نماید. پهنه ی کره ی زمین با وجود وسایل ارتباطی دیگر نه دهکده ای جهانی ، بلکه سالن همایش بزرگی شده است که همگان از احوال و کردار یکدیگر باخبرند و از وقتی‌که زندگی در روی کره خاکی شکل گرفت یکی از پایه‌های مهمی که بشر را می‌توانست به سعادت برساند روابط اجتماعی بود و بعد از قرن‌ها سیر زندگی بشر تا به امروز و دستیابی بشر به‌کرات و آسمان‌ها، امروز در عصری قرار داریم که به عصر ارتباطات معروف است.

بنابراین این روابط اجتماعی و عمومی است که زندگی بشر را متحول کرده است و دنیا را با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای‌ که در عرصه‌های مختلف پیش رفته است به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است در این میان نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود چراکه آن‌ها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون شوند.

امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این ادعا را ثابت می‌کند که چقدر مدیران و کارشناسان روابط عمومی در انعکاس به هنگام اطلاعات موردنیاز مخاطبان مؤثرند و چقدر در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مدیران خود منشأ آثار و برکات هستند.

اینجانب در سالی که از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب به سال “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل “نام‌گذاری شده است با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان که صادقانه و بی‌ریا در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید قلم می‌زنند و تلاش می‌کنند از پیشگاه خداوند باری‌تعالی آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت می‌دارم.

 

خروج از نسخه موبایل