سرمربی باشگاه کاراته استاد رحمانیان مطرح کرد:

پتانسیل زیادی در قشرهای پایین جامعه وجود دارد

  • شناسه خبر: 96165
پتانسیل زیادی در قشرهای پایین جامعه وجود دارد

سرمربی باشگاه کاراته استاد رحمانیان گفت:پتانسیل بالای در قشرهای پایین جامعه وجود دارد که می‌توان با حمایت‌های بیشتر مسئولین گام‌های بزرگی برای آنان برداشت.

خانه » آخرین اخبار » پتانسیل زیادی در قشرهای پایین جامعه وجود دارد

به گزارش خانه خشتی، جواد کریم زاده یکی از مربیان موفق کاراته ی شهرمان که از سن ۶ سالگی وارد رشته کاراته شده است و با تشویق برادرش محمد علی کریم زاده آموزش کمربندهای پایه را زیر نظر استاد محمدعلی صادقی و آموزش مبارزه و کمربندهای قهوه‌ای و مشکی را زیر نظر استاد محمدرضا رحمانیان فراگرفته است.

وی در کارنامه ورزشی‌ خود افتخار عضویت در ۵ تیم استان به نام های تیم مس سرچشمه، پاس کرمان، شوتوکان ski، اداره زندانها و بسیج ورزشکاران و کسب مدال‌های آسیایی و بین‌المللی در سبکی کاراته را دارد و در حال حاضر نماینده‌ی رسمی سبک شوتوکان کاراته و SKI شهرستان رفسنجان است.

مربی باشگاه کاراته استاد رحمانیان رفسنجان دارای مدرک مربی‌گری در رشته‌ی کاراته و آمادگی جسمانی، پاس داوری REFEREE و دان ۴ کاراته است و حتی افتخار قضاوت و داوری مسابقات کشوری و بین‌المللی را نیز دارد.

IMG_7684

کریم زاده در اواخر سال ۹۲ با همکاری مهدی مغویی نژاد باشگاهی را تأسیس کرد و برای زنده نگه‌داشتن همیشگی یاد استادش شهیهان محمدرضا رحمانیان و جبران زحمات وی ، نام این باشکاه را “استاد رحمانیان” گذاشت.

وی به عنوان سرمربی کار خود را در این باشگاه آغاز کردیم و در طی مدت زمان دو سال موفق به پرورش هنرجویان خوب و پرتلاشی شد که مدال‌های زیادی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی و کشوری کسب کرده اند که ازجمله‌ی این مقامات می‌توان به کسب مقام دوم و سوم کشوری توسط تیم باشگاه و دریافت کاپ اخلاق و کسب ۱۲ مدال یکی از دوره‌های مسابقات بین‌المللی باشگاه اشاره کرد.

IMG_7693

همچنین کسب مدال طلای مسابقات جهانی در کشور مالزی توسط نوجوان کاراته کای احمد رضا زینلی را در کارنامه‌ی باشگاه و مربیگری خود دارد و هم‌اکنون ۷ نفر از هنرجویان باشگاه ازجمله احمدرضا زینلی، سبحان محمدقاسمی، امیر اسماعیلی، ابوالفضل یوسف پور، امیرعلی بافقی، محمدرضا تهرانی و محمدمهدی شریفی در حال تمرین برای حضور در مسابقات جهانی که در کشور اندونزی و از سبک شوتوکان (ski) هستند و همچنین آقای مجتبی امیر پناهی از باشگاه استاد رحمانیان بعنوان اولین داور از شهرستان رفسنجان افتخار قضاوت مسابقات کاراته وان در کشور امارات را داشته است.

جواد کریم زاده در گفت و گو با خانه خشتی رسیدن به جایگاه مناسبی در رشته کاراته را نیازمند تلاش و سختی زیادی دانست و گفت: بعد از فوتبال رشته کاراته بیشترین فعالیت را در سطح شهرستان دارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی باشگاه های ورزشی تصریح کرد: توقع زیادی از مسئولین نمی‌رود و در این وضعیت جذب بودجه واقعاً سخت است، اگر خیرین بتواند در کنار مسئولین وارد عرصه‌ی ورزش شود ارزش خیلی زیادی دارد.

IMG_7669

وی در سخنانش از ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان قدردانی کرد و بیان داشت: آقای صالح نیا بااخلاق خوب و فروتنی خاص خود پیوسته به ما روحیه و انرژی می‌دادند و در استقبال و حمایت از ما کاراته کاها زحمات زیادی کشیدند و همچنین دکتر جمال‌زاده، رئیس هیئت کاراته و نجفی مسئول بسیج ورزشکاران زحمات زیادی را برای کاراته‌ شهرستان می‌کشند.

این مربی کاراته تصریح کرد: در اینجا لازم است از تیمی که با بنده هماهنگی خوبی دارند شامل  جلیل امیری، حسین کیانی فر، محمدرضا حسنی، علیرضا جمالی، محمد حسنی و کاظم صادقی که در سبک ski فعال‌اند و زحمات زیادی کشیده‌اند، تشکر کنم.

کریم زاده گفت: در گذشته کاراته رفسنجان در کشور حرفهای زیادی برای گفتن داشت اما در دوره‌ای که کاراته‌ی شهر مان به دلایلی دچار افول شد، حمایت‌ها از جمله از سوی باشگاه مس برداشته شد.

IMG_7689

وی افزود: امیدوارم در آینده با پیشرفت در رشته کاراته و کسب عناوین قهرمانی در این رشته بتوان حمایت‌های مس برگردد.

این ورزشکار خاطر نشان کرد: اگر حمایت های باشگاه مس بین ورزش‌ها تقسیم‌ میشد امکان آن بوجود می امد که رشته های ورزشی دیگر نیز در شهرستان خود را محک بزند و نتایج خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: اگر دیگر کارخانه‌ها و شرکت ها نیز از ورزش حمایت کنند، انگیزه‌ی زیادی برای ورزش‌کاران ایجاد می‌شود.

کریم زاده به پتانسیل بالای قشرهای پایین جامعه ااشاره کرد و بیان داشت: می‌توان با حمایت‌های بیشتر مسئولین گام‌های بزرگی برای آنان برداشت.

 

برچسب ها:
ski شوتوکان کاراته ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کاراته کا

    با سلام واقعا این همه پشتکار و اراده از مربیان و هنرجویان باشگاه استاد رحمانیان،ستودنیست! امیدواریم باز هم شاهد افتخار آفرینی این باشگاه در سطح کشور و بین المللی باشیم! با تشکر. اوس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان