اعلام جدایی کلاهبردار فراری از کروبی پس از ۳ سال

  • شناسه خبر: 9586
اعلام جدایی کلاهبردار فراری از کروبی پس از ۳ سال

سردبیر فراری روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد پس از ۳ سال کلاهبرداری، از کروبی خداحافظی کرد. “خانه خشتی” به نقل از کیهان: مجتبی واحدی طی ۳ سال گذشته و در حالی که ارتباطی با کروبی نداشت خود را مشاور و سخنگوی وی در خارج کشور جای زد. اما به مرور و با کمرنگ شدن نقش […]

خانه » آخرین اخبار » اعلام جدایی کلاهبردار فراری از کروبی پس از ۳ سال

سردبیر فراری روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد پس از ۳ سال کلاهبرداری، از کروبی خداحافظی کرد.
خانه خشتی” به نقل از کیهان: مجتبی واحدی طی ۳ سال گذشته و در حالی که ارتباطی با کروبی نداشت خود را مشاور و سخنگوی وی در خارج کشور جای زد. اما به مرور و با کمرنگ شدن نقش کروبی و به موازات اینکه در محافل ضد انقلاب تحویل گرفته نشد، به اتخاذ مواضع تندتر وادار گردید. وی مدتی تلاش کرد به صدای آمریکا نزدیک شود اما پس از ناکامی طی چند ماه اخیر به سلطنت طلبان و گروهک های برانداز تاریخ گذشته نزدیک شده و به عنوان عنصر درجه سوم در خدمت این گروه ها قرار گرفته است. وی پیش از این اعلام کرده بود «پس از ۳۰ سال به بازنشستگی فکر می کنم».
او اما به جای اعلام بازنشستگی خطاب به کروبی نوشت که «حقیقت این است که از مدتی قبل به این نتیجه رسیدم که نمی توانم در قالب گذشته به فعالیت بپردازم خبرهایی که به من می رسید نشان می داد شما گرچه نظام حاکم بر ایران را اسلامی و جمهوری نمی دانید اما در عین حال بر این باورید که جمهوری اسلامی با قرائت آیت الله خمینی نسخه شفابخش برای ایران هست.
وی با بیان اینکه به براندازی کامل نظام اعتقاد دارد وکروبی نمی تواند این موضع را بپذیرد نوشت: احتمالا دیدگاه کلی من در خصوص منحرف شدن هر نوع حکومت دینی را نمی پذیرید… و این نقطه ای است که چاره ای جز جدایی باقی نمی گذارد. من گمان می کنم پایان سی سال همکاری فرصت مناسبی است که پیوند رسمی خویش با شما را قطع کنم.
وی هرچند در این نوشته ادعا کرده که «من اسلام را عزیز می دارم و پایبندی به این دین حنیف را بزرگترین افتخار خود برمی شمارم» اما به وضوح بر سر این ادعا دروغ می گوید چرا که در همین متن ادعا کرده «احتمالا شما دیدگاه کلی من در خصوص منحرف شدن و سوءاستفاده گری در هر نوع حکومت دینی را نمی پذیرید.» وی با این ادعای اخیر نشان می دهد که درباره پایبندی به اسلام عزیز دروغ می گوید چه اینکه آموزه های اسلامی و سیره پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع) بر مبنای تشکیل حکومت دینی استوار است اما این بشر اصلاح طلب ورشکسته تصریح می کند، هر نوع حکومت دینی را منشأ انحراف و سوءاستفاده می داند. مگر اینکه وی به بهائیت یا وهابیت- دو فرقه انگلیس ساخته گرویده باشد- که حکایت دیگری است و آنگاه می شود سر بر آستان حکام آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سعودی سائید و دیندار هم بود.
واحدی توضیح نداده که تکلیف چند سال «سوء استفاده» و جعل عنوان به نام مشاور کروبی چه می شود؟ اما روشن است که پایان تاریخ مصرف برخی عناصر بازی خورده در فتنه، امثال واحدی را وادار کرده از ادامه همراهی با امثال کروبی شانه خالی کند.
به دنبال اعلام نامبرده مبنی بر جدایی از کروبی، مجید رسولی از اصلاح طلبان حامی کروبی در وبلاگ خود (سیاست در سایه) نوشت: من خوشحال شدم که بالاخره آقای واحدی تصمیم گرفت دیگر خود را پشت آقای کروبی مخفی نکند. راستش را بخواهید بس که در صدای آمریکا و بی بی سی و رسانه های دیگر این عنوان مشاور را برای او شنیده بودم دیگر داشت مشمئزم می کرد. چند سال قبل از طریق دوستم جناب آقای میرهادی در یک جلسه با ایشان و دیگر دوستان بحث هایی داشتم ولی همان موقع به برخی از دوستان خود گفتم که این آقا دلش با ما نیست.
وی اضافه کرد: من از اینکه واحدی رسما خود را از اردوگاه اصلاح طلبان خارج کرد بسیار خوشحال هستم نه به خاطر اینکه خود را برانداز و یا هر طوری که معرفی کرده و می کند، هست، به خاطر اینکه اصلاح طلبان و دوستان ما در داخل کشور هزینه های حرف ها و آرزوهای این فرد را پرداخت می کردند و با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آینده نزدیک است و افرادی مثل ایشان حتما می بایست راه خود را از ما اصلاح طلبان جدا کنند چرا که اقتدارگرایان در داخل مارا متهم خواهند کرد افرادی برانداز مثل واحدی و واحدی ها حامیان اصلاح طلبان هستند.
این حامی کروبی نوشت: من به آرمان های بسیار بلند و بالای واحدی احترام می گذارم و امیدوارم در راه خودشان موفق باشند و تشکر ویژه دارم که از این به بعد ایشان دیگر عنوان اصلاح طلبی را بیش از پیش لکه دار نخواهند کرد. من مطمئن هستم آقای کروبی وقتی این خبر را بشنوند اشک شوق خواهند ریخت و به جرات عرض می کنم روزی که آقای کروبی از حصار بیرون بیایند و فرصت اظهارنظر در این خصوص را داشته باشند قطعا حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت و شاید یکی از آنها نفی هرگونه اجازه مشاورت به آقای واحدی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ باشد. اینکه تاکنون ایشان آقای کروبی را پلی برای بالا رفتن از رسانه ها و افکار عمومی مورد استفاده قرار دادند و حال خیلی وقیحانه است که نمک بخورد و نمکدان بشکند.

برچسب ها:
مجتبی واحی،کلاه برداری کروبی،اعلام جدایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان