مرسی: شبانه‌روز برای خدمت به شما و از بین بردن محرومیت‌ها تلاش می‌کنم

  • شناسه خبر: 9564
مرسی: شبانه‌روز برای خدمت به شما و از بین بردن محرومیت‌ها تلاش می‌کنم

خانه خشتی: رئیس جمهوری مصر در اولین سخنرانی خود برای مردم این کشور با اشاره به اینکه از محرومیت‌هایی که مردم مصر با آن مواجه هستند، آگاه است، تاکید کرد شبانه‌روز برای خدمت به شما و از بین بردن محرومیت‌ها تلاش می‌کند. خانه خشتی به نقل از فارس، “محمد مرسی”، رئیس جمهوری منتخب مصر در […]

خانه » آخرین اخبار » مرسی: شبانه‌روز برای خدمت به شما و از بین بردن محرومیت‌ها تلاش می‌کنم

خانه خشتی: رئیس جمهوری مصر در اولین سخنرانی خود برای مردم این کشور با اشاره به اینکه از محرومیت‌هایی که مردم مصر با آن مواجه هستند، آگاه است، تاکید کرد شبانه‌روز برای خدمت به شما و از بین بردن محرومیت‌ها تلاش می‌کند.

خانه خشتی به نقل از فارس، “محمد مرسی”، رئیس جمهوری منتخب مصر در اولین سخنرانی خود برای مردم این کشور گفت: از تمام اقشار جامعه مصر می‌‌خواهم، از دستاوردهای کشورشان حمایت کنند و به قانون احترام بگذارند.

رئیس جمهوری مصر در ادامه افزود: ما باید منافع کشور خود را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و برای تحقق ثبات در کشور تلاش کنیم. همگان باید تلاش کنند تا کشور از شرایط کنونی عبور کند.

مرسی همچنین گفت: کمیته‌ای برای بررسی قضیه بازداشت‌شدگان در جریان انقلاب مصر و حوادث پس از آن تشکیل داده و تا زمانی که اتهامی بر فردی ثابت نشود، آزاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کمیته‌ای دیگری نیز برای بررسی قضیه کشته‌ها و مجروحان حوادث اخیر مصر و انقلاب این کشور تشکیل داده‌ایم و دفتر دادرسی به شکایت‌های مردم را در تمام استان‌‌ها ایجاد خواهیم کرد.

مرسی افزود: رسانه‌ها باید بتوانند حقایق را به دور از شایعه‌ها منتشر کنند. ما به آینده بسیار امیدوار هستیم و درباره سیاست خارجی مصر براساس خواست و اراده مردم برای تحقق امنیت ملی تلاش می‌‌کنم.

مرسی همچنین امروز دستور عفو ۵۷۲ زندانی مصری که احکام دادگاه نظامی علیه آن‌ها داده شده بود، را صادر کرد. همچنین براساس این دستور مجازات ۱۶ زندانی نیز کاهش یافت، برخی از این زندانیان به حبس ابد محکوم شده بودند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان