امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

با اعتماد به ظرفیت های بومی و داشتن روحیه بسیجی اقتصاد مقاومتی رقم می خورد

  • شناسه خبر: 95527
با اعتماد به ظرفیت های بومی و داشتن روحیه بسیجی اقتصاد مقاومتی رقم می خورد

امام جمعه رفسنجان گفت: با کمک نیروی انسانی تحصیل کرده و اعتماد به ظرفیت های بومی و استفاده از تجربه جوانان و با داشتن روحیه بسیجی می توان اقتصاد مقاومتی که همان پاسدارای از انقلاب اسلامی است را رقم زد.

خانه » آخرین اخبار » با اعتماد به ظرفیت های بومی و داشتن روحیه بسیجی اقتصاد مقاومتی رقم می خورد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان ضمن گرامیداشت ایام هفته معلم اظهار داشت: مقام شامخ معلمی همواره قابل تقدیر است و کار معلمین بزرگوار بر روی تربیت فرزاندان جامعه بسیار اهمیت دارد.

رمضانی پور با بیان اینکه امنیت همه جانبه کشور به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه است تصریح کرد: ایشان موجب عزتمندی و اقتدار کشور هستند و تبعیت و فرمانبری هرچه بیشتر از ایشان نیز بر این عزت می افزاید.

وی سوددهی ثروت و انجام کار اقتصادی برای جامعه را کمال مردانگی برشمرد و گفت: افراد متمکن که پول خود را در بانکها سپرده می گذارند می توانند به کمک افراد مطمئن در یک کار اقتصادی سرمایه گذاری کنند و با ایجاد شغل از این طریق کار ارزشمندی صورت میگیرد.

رمضانی پور به اعیاد پیش رو در ماه مبارک شعبان اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام خاطر نشان کرد: مجموعه ای از ولادت و نعم الهی را در این ماه پیش رو داریم و امیدواریم رحمت الهی نیز در این ایام شامل حال ما شود.

وی در ادامه به روز بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: دانشجویان و دانش آموزان بسیج سازندگی را در اختیار خودشان قرار داده اند و کارهای بزرگی انجام می دهند و با داشتن روحیه بسیجی میدان دار این عرصه شدند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه یک کار بد نباید ترویج پیدا کند و از ابتدا باید مقابل آن ایستاد تصریح کرد: رفسنجان شهر رزمندگان و سرداران و یک شهر قرآنی است و نباید بگذاریم که سهل انگاری عده ای اندک، چهره آن را مخدوش کند.

وی به حضور صدها حافظ قرآن و دهها قاری قرآن در رفسنجان اشاره کرد و یادآور شد: روز دوشنبه۲۰ اردیبهشت ماه مراسم باشکوهی بعد از نماز مغرب در محل بیت العباس به منظور تجلیل از قاریان شهرستان برگزار خواهد شد.

رمضانی پور به امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: نظام این امنیت را مدیون پاسداران، بسیجیان و سلحشوران و مقاومت جانبازان و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه اقتصادی مقاومتی مردم محور است نه دولت محور تصریح کرد: دولت باید موانع را برطرف کند زمینه را فراهم و مشکلات را بردارد نه اینکه کار اقتصادی کند امروز بخشی از کارخانه ها و شرکت های متعلق به دولت باید فروخته و واگذار شوند چرا که برای دولت مقرون به صرفه نیستند.

رمضانی پور ادامه داد: با کمک نیروی انسانی تحصیل کرده و اعتماد به ظرفیت های بومی و استفاده از تجربه جوانان و با داشتن روحیه بسیجی یعنی بسیج سازندگی می توان اقتصاد مقاومتی که همان پاسدارای از انقلاب اسلامی است را رقم زد.

وی ممنوعیت ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند را از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب برشمرد و گفت: سالانه دهها میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود که نه حق دولت را می دهند و نه هیچ نظارت و کنترلی بر آنان است.

رمضانی پور توجه به آسیب های اجتماعی و اجرای طرح امنیت اخلاقی را ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: در اینکه برخی بانوان با پوشش ناهنجار وارد جامعه می شوند فروشندگان هم مقصرند و باید بدانند که اگر طالب روزی حلال هستند نباید لباس های نامناسب عرضه کنند.

وی حمایت از مظلوم را از آرمان انقلاب اسلامی و جزو قانون اساسی کشورمان برشمرد و گفت: در بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز دفاع از فلسطین نماد دفاع از اسلام معرفی شده است و ایشان قدس را محور انسجام اسلامی دانستند.

رمضانی پور به دیدار هفته گذشته جمعی از معلمین و فرهنگیان با رهبر حکیم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: ایشان رسالت معلمین را در تربیت نسل ها و روشنگری نسبت به دام های دشمن به ویژه عرصه سیاسی و فضای مجازی و شکستن هویت جوانان دانستند و آموزش و پرورش در این راستا مسئولیت خطیری برعهده دارد.

امام جمعه رفسنجان به لغو کاپیتلاسیون مصوبه مجلس سال ۱۳۴۳ در کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا به دنبال یک کاپیتلاسیون مدرن در جهان اسلام است و می گوید شما نباید در خلیج فارس رزمایش برگزار کنید و ما پاسخ می دهیم به شما چه ربطی دارد چطور شما می توانید رزمایش انجام دهید و ما در خانه خودمان نمی توانیم.

وی افزود: فرمانده کل قوا در پاسخ به این اظهارات سخیف آمریکایی ها بیان کردند که اینها غلط زیادی است و از سوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران نیز اعلام شد که سپاه و ارتش به طور منظم در طول سال برنامه های ویژه رزمایش را اجرا خواهند کرد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمن خیال نکند که سپاه و ارتش ما غفلت می کنند بلکه آنها آماده ایستادند و منتظر یک فرمان هستند.

وی در پایان به سفر رئیس جمهور روحانی به استان کرمان در روز سه شنبه هفته جاری اشاره کرد و گفت: یک نماینده ویژه از سوی رئیس جمهور نیز به رفسنجان سفر خواهد کرد و مشکلات شهرستان نیز از سوی فرماندار و نماینده مردم در مجلس بازگو خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان