در حساس ترین هفته؛

توقف خانگی مس رفسنجان در مقابل پارسه تهران

  • شناسه خبر: 95232
توقف خانگی مس رفسنجان در مقابل پارسه تهران

هفته سی و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با توقف خانگی مس رفسنجان در مقابل پارسه تهران به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » توقف خانگی مس رفسنجان در مقابل پارسه تهران

به گزارش خانه خشتی، در این دیدار که در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار شد، مس رفسنجان مقابل مهمان تهرانی خود که در رتبه چهاردهم جدول قرار داشت با تساوی بدون گل متوقف شد و شانس صعود این تیم به لیگ برتر بسیار کم رنگ شد. رفسنجانی ها با این تساوی ۵۵ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه ششم جدول را حفظ نمودند.در حال حاضر و در دو هفته مانده به پایان رقابتها، پیکان تهران با ۶۶ امتیاز صعود خود را به لیگ برتر قطعی نموده است و ماشین سازی تبریز با ۶۰ امتیاز، نفت آبادان با ۵۸ امتیاز، فجرسپاسی شیراز با ۵۷ امتیاز و خونه به خونه بابل نیز با ۵۶ امتیاز در رتبه های اول تا پنجم هستند.
در دیگر دیدارهای مهم نیز مس کرمان در بابل مقابل خونه به خونه این شهر به تساوی دو بر دو دست یافت. علی یونسی در دقیقه ۵۷ و فرزاد حسین خانی در دقیقه ۸۰ برای مس و روح الله باقری در دقیقه ۴۲ و علیرضا نظیف کار در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی برای خونه به خونه در این دیدار موفق به گلزنی شدند. کرمانی ها با کسب یک امتیاز این دیدار ۵۵ امتیازی شدند و با تفضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رتبه هفتم جدول باقی ماندند.
همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف نساجی مازندران رفت و در حالی که نیمه اول را با گل دقیقه ۵ حسین امامیان به مهمان خود واگذار کرده بود، در نیمه دوم و توسط امیر رفعتی در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.گل گهری ها با این یک امتیاز ۴۳ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه سیزدهم جدول را حفظ نمودند.
در هفته سی و هفتم این رقابتها سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ مس رفسنجان در یک دیدار حساس در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت تا آخرین شانس خود را برای صعود به لیگ برتر امتحان نماید. مس کرمان نیز در خانه خود به مصاف پیکانی خواهد رفت که صعود خود را به لیگ برتر قطعی نموده است.همچنین گل گهر سیرجان نیز در تهران به مصاف پارسه این شهر خواهد رفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان