تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

  • شناسه خبر: 95043
تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان برنامه های ویژه گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه را تشریح کرد.

خانه » آخرین اخبار » تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

حجت الاسلام یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی، با گرامیداشت ایام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری دارای اندیشه های ناب و زلالی هستند و باید آن را در زندگی بکار بگیریم.

وی افزود : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر که به عنوان یک نهضت فراگیر در سپاه است میتواند از مسایل محوری در سپاه باشد.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه برگزاری جلسات شورای عالی در معاونت ها و حوزه های مقاومت, برگزاری تبیین نقش عقیدتی و سیاسی, تقدیر از اساتید و مسولان رده ها, تجلیل از خانواده های معظم شهدا و تکریم آنها و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب را داریم.

وی اظهار کرد: عطرافشانی قبور شهدای عقیدتی و سیاسی, نشست های بصیرتی در حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان, مستند سازی در بحث عقیدتی و سیاسی نیز در این هفته صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه بحث های عقیدتی سیاسی با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر تاثیر مثبتی بر بسیجیان فعال در این عرصه دارد تصریح کرد: تازمانیکه عقیده و مسائل سیاسی برای یک نیروی نظامی روشن نباشد زمینه مسائل و مشکلاتی فراهم می شود.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شناخت کافی و وافی از شرایط نیروهای رزمنده موجب رقم خوردن پیروزی و مقاومت شد و امروز هم نیروهای بسیجی تلاش می کنند تا با همه توان خود فرامین رهبر فرزانه انقلاب را به نحو احسن اجرا کنند و این به بحث عقیدتی سیاسی برمیگردد.

 

برچسب ها:
هفته عقیدتی سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان