شهردار رفسنجان:کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است

  • شناسه خبر: 9504
شهردار رفسنجان:کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است

خانه خشتی: شهردار رفسنجان گفت: کار فرهنگی در راس تمام فعالیت‌ها است و باید زینت جوانان در جامعه اسلامی با پرهیز از ماهواره‌ها و اینترنت نامناسب و تزریق معرفت در روح آنها صورت گیرد. خانه خشتی، محمدرضا حسینی‌اسماعیلی در نشست طرح مساجد ماه مبارک رمضان با شرکت ائمه جماعت این شهرستان اظهار داشت: مبلغان عالم […]

خانه » آخرین اخبار » شهردار رفسنجان:کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است

خانه خشتی: شهردار رفسنجان گفت: کار فرهنگی در راس تمام فعالیت‌ها است و باید زینت جوانان در جامعه اسلامی با پرهیز از ماهواره‌ها و اینترنت نامناسب و تزریق معرفت در روح آنها صورت گیرد.

خانه خشتی، محمدرضا حسینی‌اسماعیلی در نشست طرح مساجد ماه مبارک رمضان با شرکت ائمه جماعت این شهرستان اظهار داشت: مبلغان عالم بشریت از حضرت آدم تا آخرین فرستاده خدا حضرت محمد (ص) دارای رسالت ارزشمند هستند.

وی بیان داشت: کسانی که برای تبلیغ دین و احیا و نشر ارزش‌های اسلام از جان و مال خود مایه گذاشتند و به ویژه امام شهیدان که خود مبلغی واقعی بود و آن را به معنای واقعی کلمه اثبات کرد، قابل ستایش و قدردانی هستند و باید همواره رهرو راه آن بزرگواران باشیم.

حسینی‌اسماعیلی افزود: مبلغان گروهی از مردان خدا هستند که در تمام مراحل جامعه بشریت را به سر منزل مقصود می‌رسانند و انسانیت انسان‌ها را به خوبی بیان کرده‌اند.

وی بیان کرد: مبلغان دین افرادی هستند که طی زمان گاه از میان سیاه‌چاله‌های زندان و گاه بر فراز منبرهای نورانی آیات قرآن را برای مردم تفسیر کرده‌اند و گاهی با خطبه‌های پر از اندرز و مصداق عمل پرچم‌دار رسالت عظمای خود بوده‌اند.

حسینی‌اسماعیلی نخستین صفت بارز مبلغان دین را خداترسی و سرشار بودن قلب و روح آنها از عشق و عظمت خداوند دانست و ابراز داشت: مبلغان دین پیام‌رسانان ارزش‌های قرآنی و ایمانی هستند.

وی بر ایجاد هماهنگی و تعامل هیئت امناهای مساجد آبا ائمه جماعت تاکید و بیان کرد: با اتخاذ رویه‌ای واحد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جوانان و در واقع همگان در ماه مبارک رمضان از زلال معرفت این ماه عظیم سیراب شوند.

حسینی‌اسماعیلی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است و باید زینت جوانان در جامعه اسلامی با پرهیز از ماهواره‌ها و اینترنت نامناسب و تزریق معرفت در روح آنها صورت گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان